
>
37.014.5:378.147
Воробієнко, П.Компетентнісний підхід у вищій освіті - від теорії до практики [Текст] / П. Воробієнко, А. Ложковський //
Воробієнко, П.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - N 6. - С. 13-20. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2016/6)
Ключові слова: компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- інформаційне суспільство -- информационное общество --
Анотація:
Розроблено основні положення методології професійної підготовки студентів бакалаврату та магістратури вищого технічного навчального закладу з позицій компетентнісного підходу. Основою запропонованої методології є визначення об’єкта та предмета діяльності як основної складової компетенцій випускника ВНЗ.
Разработаны основные положения методологии профессиональной подготовки студентов бакалавриата и магистратуры высшего технического учебного заведения с позиций компетентностного подхода. Основой предлагаемой методологии является определение объекта и предмета деятельности как основной составляющей компетенций выпускника вуза.
Додаткові точки доступу:
Ложковський, А.
(Шифр в БД В537811/2016/6)
УДК | |
37.014.5:378.147 | |
37.014.5 | |
378.147 |
Ключові слова: компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- інформаційне суспільство -- информационное общество --
Анотація:
Розроблено основні положення методології професійної підготовки студентів бакалаврату та магістратури вищого технічного навчального закладу з позицій компетентнісного підходу. Основою запропонованої методології є визначення об’єкта та предмета діяльності як основної складової компетенцій випускника ВНЗ.
Разработаны основные положения методологии профессиональной подготовки студентов бакалавриата и магистратуры высшего технического учебного заведения с позиций компетентностного подхода. Основой предлагаемой методологии является определение объекта и предмета деятельности как основной составляющей компетенций выпускника вуза.
Додаткові точки доступу:
Ложковський, А.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|