
>
378.147:51
Рабець, К. В.Математична культура як риса компетентного фахівця [Текст] / К. В. Рабець //
Рабець, К. В.
Нові технології навчання : наук.-метод. зб. - 2010. - № 63 ч. 2. - С. 61-69. - Бібліогр.: с. 68-69.
(Шифр в БД Н838688/2010/63 ч. 2)
Ключові слова: вища освіта -- высшее образование -- студенти -- студенты -- технічні спеціальності -- технические специальности -- математична культура -- математическая культура --
Анотація:
Глибоко аналізуючи різні підходи, автор вибудовується концепцію математичної культури як невід’ємної риси сучасного компетентного фахівця; з досвіду власних напрацювань висловлює певні пропозиції щодо викладання математики як непрофільної дисципліни.
Глубоко анализируя различные подходы, автор выстраивается концепцию математической культуры как неотъемлемой черты современного компетентного специалиста; из опыта собственных наработок высказывает определенные предложения по преподаванию математики как непрофильной дисциплины.
(Шифр в БД Н838688/2010/63 ч. 2)
УДК | |
378.147:51 | |
378.147 | |
51 |
Ключові слова: вища освіта -- высшее образование -- студенти -- студенты -- технічні спеціальності -- технические специальности -- математична культура -- математическая культура --
Анотація:
Глибоко аналізуючи різні підходи, автор вибудовується концепцію математичної культури як невід’ємної риси сучасного компетентного фахівця; з досвіду власних напрацювань висловлює певні пропозиції щодо викладання математики як непрофільної дисципліни.
Глубоко анализируя различные подходы, автор выстраивается концепцию математической культуры как неотъемлемой черты современного компетентного специалиста; из опыта собственных наработок высказывает определенные предложения по преподаванию математики как непрофильной дисциплины.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|