
>
658.8
Пархаєва, Н. В.Маркетингово-логістичний комплекм товаропровідної системи / Н. В. Пархаєва //
Пархаєва, Н. В.
Економіка України : політико-економ. журн. - 2016. - № 4. - С. 122-133. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 0131-775X.
(Шифр в БД Е597273/2016/4)
Ключові слова: маркетинг -- маркетинг -- логістика -- логистика -- інтеграція -- интеграция -- товаропровідна система -- товаропроводящая система -- механізм формування маркетингово-логістичного комплексу -- механизм формирования маркетингово-логистического комплекса --
Анотація:
Виокремлено внутрішні проблеми у процесі формування товаропровідної системи і запропоновано маркетингово-логістичну організаційну структуру, яка надасть можливість оптимізувати і забезпечити зв'язок між стратегічними цілями, функціонально-оперативними завданнями, організаційно-структурними характеристиками, інформаційним забезпеченням бізнес-процесів і координацією работи фахівців.
Выделены внутренние проблемы в процессе формирования товаропроводящей системы и предложена маркетингово-логистическая организационная структура, которая позволит оптимизировать и обеспечить связь между стратегическими целями, функционально-оперативными задачами, организационно-структурными характеристиками, информационным обеспечением бизнес-процессов и координации работы специалистов.
(Шифр в БД Е597273/2016/4)
УДК | |
658.8 |
Ключові слова: маркетинг -- маркетинг -- логістика -- логистика -- інтеграція -- интеграция -- товаропровідна система -- товаропроводящая система -- механізм формування маркетингово-логістичного комплексу -- механизм формирования маркетингово-логистического комплекса --
Анотація:
Виокремлено внутрішні проблеми у процесі формування товаропровідної системи і запропоновано маркетингово-логістичну організаційну структуру, яка надасть можливість оптимізувати і забезпечити зв'язок між стратегічними цілями, функціонально-оперативними завданнями, організаційно-структурними характеристиками, інформаційним забезпеченням бізнес-процесів і координацією работи фахівців.
Выделены внутренние проблемы в процессе формирования товаропроводящей системы и предложена маркетингово-логистическая организационная структура, которая позволит оптимизировать и обеспечить связь между стратегическими целями, функционально-оперативными задачами, организационно-структурными характеристиками, информационным обеспечением бизнес-процессов и координации работы специалистов.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|