37.013
Виховна робота в аграрному університеті: практика, проблеми, перспективи / О. А. Кузнєцов //
Наука і методика : Зб. наук.-метод. праць. - . - № 6. - С. 159-163. - Бібліогр.: с. 162-163.
(Шифр в БД Н018536/2006/6)
УДК
37.013

Ключові слова: аграрна освіта -- аграрное образование -- виховна робота -- воспитательная работа --
Анотація:
У статті йдеться про досвід Дніпропетровського державного аграрного університету щодо проведення виховної роботи серед студентів. Багатогранний процес виховання на економічних та інженерно-технічних факультетах не обмежується тільки аудиторними заняттями і проведенням кураторських виховних заходів. Цей процес триває, наповнюється новим змістом в позааудиторний час, що вимагає наукового підходу до планування цієї роботи, додаючи елементи різноманітності, зберігаючи при цьому організованість і цілеспрямованість у виховних діях. Комплексний підхід до виховної роботи націлений на виховання у майбутніх фахівців гуманістичних якостей на основі глибоких національних традицій, світових стандартів і цінностей, ознайомлення з накопиченими знаннями про людське суспільство, місце і соціальне призначення особистості, сутності культури як складової освіти людини.
В статье обобщается опыт Днепропетровского государственного аграрного университета в проведении воспитательной работы среди студентов. Многогранный процесс воспитания на экономических и инженерно-технических факультетах не ограничивается только аудиторными занятиями и проведением кураторских воспитательных мероприятий. Этот процесс продолжается, наполняется новым смыслом во внеаудиторное время, что требует научного подхода к планированию этой работы, добавляя элементы разнообразия, сберегая при этом организованность и целенаправленность в воспитательных действиях. Комплексный подход к воспитательной работе нацелен на воспитание у будущих специалистов гуманистических качеств на основе глубоких национальных традиций, мировых стандартов и ценностей, ознакомление с накопленными знаниями о человеческом обществе, месте и социальном предназначении личности, сущности культуры как составляющей образования человека.