165.74+37.01
Філософсько-освітній аналіз первинної еволюції концепту "неогуманізм" / Т. Кірик //
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - . - N 2. - С. 30-36. - Бібліогр.: с. 36.
(Шифр в БД В892366/2015/2)
УДК
165.74+37.01
165.74
37.01

Ключові слова: криза людства -- кризис человечества -- освіта і демократія -- образование и демократия -- філософія освіти -- философия образования -- прагматизм -- гуманізм -- гуманизм -- еволюція гуманізму -- эволюция гуманизма -- неогуманізм гумбольта -- неогуманизм гумбольта --
Анотація:
У статті відзначено необхідність пошуків нових шляхів для вирішення кризових проблем людства. Серед перспективних засобів - застосування в сучасних умовах забутого поняття "неогуманізм" та удосконеленої філософії освіти. Указано на особливості її появи і суперечливу роль в освіті США американського філософа і педагога Дж. Дьюї. Відзначено, що у Фінляндії до 2020 року завершать експеримент з реанімації його ідей у середній школі. Доведенно, що у філософії освіти доцільно відновити винахід В. Гумбольда - концепт "неогуманізм". На цьому шляху Україна полегшить процес інтеграції в Європейський Союз.
В статье отмечена необходимость поисков новых путей для решения кризисных проблем человечества. Среди перспективных средств - применение в современных условиях забытого понятия "неогуманизм" и усовершенствонанной философии образования. Указано на особенности ее появления и противоречивую роль в образовании США американского философа и педагога Дж. Дьюи. Отмечено, что в Финляндии до 2020 года завершат эксперимент из реанимации его идей в средней школе. Доказано, что в философии образования целесообразно восстановить изобретение В. Гумбольдта - концепт "неогуманизм". На этом пути Украина облегчит процесс интеграции в Европейский Союз.