Методичний підхід до діагностики стану підсистем забезпечення маркетингу в діяльності молокопереробних підприємств / Т. Малишкіна //
Економіст : наук. та громад.-політ. журн. - . - N 11. - С. 38-41. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1810-3944.
(Шифр в БД Е787449/2010/11)
Рубрики:
економіка підприємств

Ключові слова: діагностика оцінки -- молокопереробні пілприємства -- забезпечення маркетингу -- експертна оцінка -- формування інформаційної бази -- аналіз отриманої інформації -- формування висновків --
Анотація:
Розкрито і обґрунтовано авторський методичний підхід до діагностики підсистем забезпечення маркетингу, який удосконалює та розвиває відомі підходи експертного рейтингування в сфері вироблення та оцінювання маркетингових стратегій на прикладі підприємств молокопродуктового підкомплексу України.