
>
657.471
Безверхий, К.Сучасні підходи до вдосконалення обліку непрямих витрат за збут, рекламу і маркетинг / К. Безверхий //
Безверхий, К.
Бух. облік і аудит : наук.-практ. журн. - 2010. - N 12. - С. 14-19. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Б632523/2010/12)
Ключові слова: непрямі витрати -- організація обліку -- витрати на збут -- витрати на рекламу -- витрати на маркетинг -- інтеграція обліку -- склад витрат -- перелік витрат -- косвенные расходы -- организация учета -- расходы на сбыт -- расходы на рекламу -- расходы на маркетинг -- интеграция учета -- состав расходов -- перечень расходов --
Анотація:
Висвітлено сучасні підходи до вдосконалення обліку непрямих витрат на збут, рекламу і маркетинг. Зроблено висновок, що інтеграція обліку на вітчизняних підприємствах має формуватися в єдиній інформаційній базі бухгалтерського обліку. Розроблено й запропоновано склад і перелік витрат, що пов’язані із збутом, рекламою та маркетингом.
Освещены современные подходы к усовершенстованию учета косвенных расходов на сбыт, рекламу и маркетинг. Сделан вывод, что интеграция учета на отечественных предприятиях должна формироваться в единой информационной базе бухгалтерского учета. Разработаны и предложены состав и перечень расходов, связанных со сбытом, рекламой и маркетингом.
(Шифр в БД Б632523/2010/12)
УДК | |
657.471 |
Ключові слова: непрямі витрати -- організація обліку -- витрати на збут -- витрати на рекламу -- витрати на маркетинг -- інтеграція обліку -- склад витрат -- перелік витрат -- косвенные расходы -- организация учета -- расходы на сбыт -- расходы на рекламу -- расходы на маркетинг -- интеграция учета -- состав расходов -- перечень расходов --
Анотація:
Висвітлено сучасні підходи до вдосконалення обліку непрямих витрат на збут, рекламу і маркетинг. Зроблено висновок, що інтеграція обліку на вітчизняних підприємствах має формуватися в єдиній інформаційній базі бухгалтерського обліку. Розроблено й запропоновано склад і перелік витрат, що пов’язані із збутом, рекламою та маркетингом.
Освещены современные подходы к усовершенстованию учета косвенных расходов на сбыт, рекламу и маркетинг. Сделан вывод, что интеграция учета на отечественных предприятиях должна формироваться в единой информационной базе бухгалтерского учета. Разработаны и предложены состав и перечень расходов, связанных со сбытом, рекламой и маркетингом.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|