
>
37.032+373.31+140.8
Сокуренко, О.Формування світорозуміння особистості як психолого-педагогічна проблема [Текст] / О. Сокуренко //
Сокуренко, О.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2011. - N 2. - С. 100-105. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2011/2)
Ключові слова: світогляд -- мировоззрение -- світорозуміння -- миропонимания -- формування -- формирование -- особистість -- личность --
Анотація:
Нова модель освіти в Україні спрямовується на пріоритетний розвиток особистості та створення для цього відповідних умов. Згідно з положенями національної доктрини розвитку освіти, законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про дошкільну освіту", Державного стандарту загальної середньої освіти, Державного стандарту почакової освіти, Базового компоненту дошкільної освіти в Україні держава має забезпечувати виховання в дітей і молоді демократичного світогляду, національних світоглядних позицій, ідей, поглядів, переконань, розвиток самостійного наукового пізнання, самоосвіти та самореалізації особистості.
Новая модель образования в Украине направлена на приоритетное развитие личности и создание для этого соответствующих условий. Согласно положений Национальной доктрины развития образования, законов Украины "Об образовании", "Об общем среднем образовании", "О дошкольном образовании", Государственного стандарта общего среднего образования, Государственного стандарта начального образования, базового компонента дошкольного образования в Украине государство должно обеспечивать воспитание у детей и молодежи демократического мировоззрения, национальных мировоззренческих позиций, идей, взглядов, убеждений, развитие самостоятельного научного познания, самообразования и самореализации личности.
(Шифр в БД В892366/2011/2)
УДК | |
37.032+373.31+140.8 | |
37.032 | |
373.31 | |
140.8 |
Ключові слова: світогляд -- мировоззрение -- світорозуміння -- миропонимания -- формування -- формирование -- особистість -- личность --
Анотація:
Нова модель освіти в Україні спрямовується на пріоритетний розвиток особистості та створення для цього відповідних умов. Згідно з положенями національної доктрини розвитку освіти, законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про дошкільну освіту", Державного стандарту загальної середньої освіти, Державного стандарту почакової освіти, Базового компоненту дошкільної освіти в Україні держава має забезпечувати виховання в дітей і молоді демократичного світогляду, національних світоглядних позицій, ідей, поглядів, переконань, розвиток самостійного наукового пізнання, самоосвіти та самореалізації особистості.
Новая модель образования в Украине направлена на приоритетное развитие личности и создание для этого соответствующих условий. Согласно положений Национальной доктрины развития образования, законов Украины "Об образовании", "Об общем среднем образовании", "О дошкольном образовании", Государственного стандарта общего среднего образования, Государственного стандарта начального образования, базового компонента дошкольного образования в Украине государство должно обеспечивать воспитание у детей и молодежи демократического мировоззрения, национальных мировоззренческих позиций, идей, взглядов, убеждений, развитие самостоятельного научного познания, самообразования и самореализации личности.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|