Кейс: стратегія просування нового продукту на ринку кави [Текст] / І. Лилик, А. Губернюк //
Маркетинг в Україні. - . - N2. - С. 32-36.. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1606-3732.
(Шифр в БД М600283/2018/2)
Анотація:
Кейс написаний з метою ілюстрування шляхів диверсифікації сфер діяльності малих та середніх підприємств. Може бути використаний для проведення практичних занять з тем "Маркетингове планування" та "Стратегії просування" під час викладання курсів з маркетингу та менеджменту.
Кейс написан с целью иллюстрирования путей диверсификации сфер деятельности малых и средних предприятий. Может быть использован для проведения практических занятий по темам "Маркетинговое планирование" и "Стратегии продвижения" во время преподавания курсов по маркетингу и менеджменту.
Додаткові точки доступу: