
>
65.58
Лабурцева, О. І.Управління маркетинговими ризиками торговельних підприємств / О. І. Лабурцева //
Лабурцева, О. І.
Економіка України : політико-економ. журн. - 2016. - № 4. - С. 79-91. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 0131-775X.
(Шифр в БД Е597273/2016/4)
Ключові слова: торговельні підприємства -- торговые предприятия -- маркетингові ризики -- маркетинговые риски -- управління ризиком -- управление риском -- репутаційні ризики -- репутационные риски --
Анотація:
Визначено сутність маркетингових ризиків торговельних підприємств. Запропоновано розрізняти об'єктивні ризики, зумовлені станом торговельного підприємства та його цільового ринку, і суб'єктивні ризики, що виникають у процесі інформаційного забеспечення та при прийнятті маркетингових управлінських рішень. Охарактеризовано етапи управління маркетинговими ризиками на торгівельному підприємстві. Розглянуто маркетинговий інструментарій зниження репутаційних ризиків.
Определена сущность маркетинговых рисков торговых предприятий. Предложено различать объективные риски, обусловленные состоянием торгового предприятия и его целевого рынка, и субъективные риски, возникающие в процессе информационного обеспечения и при принятии маркетинговых управленческих решений. Охарактеризованы этапы управления маркетинговыми рисками на торговом предприятии. Рассмотрены маркетинговый инструментарий снижения репутационных рисков.
(Шифр в БД Е597273/2016/4)
Ключові слова: торговельні підприємства -- торговые предприятия -- маркетингові ризики -- маркетинговые риски -- управління ризиком -- управление риском -- репутаційні ризики -- репутационные риски --
Анотація:
Визначено сутність маркетингових ризиків торговельних підприємств. Запропоновано розрізняти об'єктивні ризики, зумовлені станом торговельного підприємства та його цільового ринку, і суб'єктивні ризики, що виникають у процесі інформаційного забеспечення та при прийнятті маркетингових управлінських рішень. Охарактеризовано етапи управління маркетинговими ризиками на торгівельному підприємстві. Розглянуто маркетинговий інструментарій зниження репутаційних ризиків.
Определена сущность маркетинговых рисков торговых предприятий. Предложено различать объективные риски, обусловленные состоянием торгового предприятия и его целевого рынка, и субъективные риски, возникающие в процессе информационного обеспечения и при принятии маркетинговых управленческих решений. Охарактеризованы этапы управления маркетинговыми рисками на торговом предприятии. Рассмотрены маркетинговый инструментарий снижения репутационных рисков.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|