
>
368.021
Гнатенко, О. А.Значення маркетингу для підвищення конкурентоспроможності послуг страхових компаній України / О. А. Гнатенко //
Гнатенко, О. А.
АгроІнКом : аграр. інформ. наук.-виробн. журн. - 2011. - N7/9. - С. 29-32. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД А197860/2011/7/9)
Анотація:
Розгялнуто роль маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності послуг страхових компаній України. Визначено місце маркетингу в менеджменті організації їхньої діяльності. Запропоновано схему видів маркетингу, що дає змогу удосконалити стратегію поведінки компанії на страховому ринку залежно від коливань попиту, сприяє розв’язанню проблеми зниження конкурентоспроможності страхових послуг та збільшенню обсягів її реалізації.
Рассморена роль маркетинга в повышении конкурентоспособности услуг страховых компаний Украины. Определено место маркетинга в менеджменте организации их деятельности. Предложена схема видов маркетинга, который дает возможность усовершенствовать стратегию поведения компании на страховом рынке в зависимости от колебаний спроса, способствует решению проблемы снижения конкурентоспособности страховых услуг и увеличению объемов ее реализации.
(Шифр в БД А197860/2011/7/9)
УДК | |
368.021 |
Анотація:
Розгялнуто роль маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності послуг страхових компаній України. Визначено місце маркетингу в менеджменті організації їхньої діяльності. Запропоновано схему видів маркетингу, що дає змогу удосконалити стратегію поведінки компанії на страховому ринку залежно від коливань попиту, сприяє розв’язанню проблеми зниження конкурентоспроможності страхових послуг та збільшенню обсягів її реалізації.
Рассморена роль маркетинга в повышении конкурентоспособности услуг страховых компаний Украины. Определено место маркетинга в менеджменте организации их деятельности. Предложена схема видов маркетинга, который дает возможность усовершенствовать стратегию поведения компании на страховом рынке в зависимости от колебаний спроса, способствует решению проблемы снижения конкурентоспособности страховых услуг и увеличению объемов ее реализации.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|