368.021
Значення маркетингу для підвищення конкурентоспроможності послуг страхових компаній України / О. А. Гнатенко //
АгроІнКом : аграр. інформ. наук.-виробн. журн. - . - N7/9. - С. 29-32. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД А197860/2011/7/9)
УДК
368.021

Анотація:
Розгялнуто роль маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності послуг страхових компаній України. Визначено місце маркетингу в менеджменті організації їхньої діяльності. Запропоновано схему видів маркетингу, що дає змогу удосконалити стратегію поведінки компанії на страховому ринку залежно від коливань попиту, сприяє розв’язанню проблеми зниження конкурентоспроможності страхових послуг та збільшенню обсягів її реалізації.
Рассморена роль маркетинга в повышении конкурентоспособности услуг страховых компаний Украины. Определено место маркетинга в менеджменте организации их деятельности. Предложена схема видов маркетинга, который дает возможность усовершенствовать стратегию поведения компании на страховом рынке в зависимости от колебаний спроса, способствует решению проблемы снижения конкурентоспособности страховых услуг и увеличению объемов ее реализации.