
>
Воронецька, І.Функції екологічного маркетингу сільськогосподарських товаровиробників / І. Воронецька //
Воронецька, І.
Економіст : наук. та громад.-політ. журн. - 2011. - N12. - С. 45-46. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1810-3944.
(Шифр в БД Е787449/2011/12)
Анотація:
Обґрунтовано основні функції екологічного маркетингу сільськогосподарських товаровиробників з точки зору екологічного відтворення, що сприяє розвитку інструментарію організаційно-економічного механізму природокористування в агросфері.
(Шифр в БД Е787449/2011/12)
Анотація:
Обґрунтовано основні функції екологічного маркетингу сільськогосподарських товаровиробників з точки зору екологічного відтворення, що сприяє розвитку інструментарію організаційно-економічного механізму природокористування в агросфері.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|