
>
Колесник, І. І."Повернення до речей" як перспектива історичних досліджень / І. І. Колесник //
Колесник, І. І.
Укр. іст. журн. : наук. журн. - 2012. - N 3. - С. 183-209. - ISSN 0130-5247.
(Шифр в БД У876234/2012/3)
Анотація:
Висвітлюється проблема "матеріального повороту" в історичних дослідженнях, сутність якого пов’язана з новими формами концептуалізації речей. Ядро цього "повороту" становить акторно-мережева теорія Б. Латура, згідно з якою люди й речі (не-люди) утворюють єдину систему соціальної взаємодії. Це означає, що речі, матеріальні об’єкти також мають соціальну природу, котра розглядається з перспективи культурної пари панський мосток / селянська хата, історії радянської моди та феномена колекціонування.
Освещается проблема "материального поворота" в исторических исследованиях, сущность которого связана с новыми формами концептуализации вещей. Ядро этого «поворота» составляет актерско-сетевая теория Б. Латура, согласно которой люди и вещи (не-люди) образуют единую систему социального взаимодействия. Это означает, что вещи, материальные объекты также имеют социальную природу, которая рассматривается с перспективы культурного пары барский мосток / крестьянская изба, истории советской моды и феномена коллекционирования.
(Шифр в БД У876234/2012/3)
Анотація:
Висвітлюється проблема "матеріального повороту" в історичних дослідженнях, сутність якого пов’язана з новими формами концептуалізації речей. Ядро цього "повороту" становить акторно-мережева теорія Б. Латура, згідно з якою люди й речі (не-люди) утворюють єдину систему соціальної взаємодії. Це означає, що речі, матеріальні об’єкти також мають соціальну природу, котра розглядається з перспективи культурної пари панський мосток / селянська хата, історії радянської моди та феномена колекціонування.
Освещается проблема "материального поворота" в исторических исследованиях, сущность которого связана с новыми формами концептуализации вещей. Ядро этого «поворота» составляет актерско-сетевая теория Б. Латура, согласно которой люди и вещи (не-люди) образуют единую систему социального взаимодействия. Это означает, что вещи, материальные объекты также имеют социальную природу, которая рассматривается с перспективы культурного пары барский мосток / крестьянская изба, истории советской моды и феномена коллекционирования.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|