
>
37.014.5:37.015
Хоружа, Л."Науки про освіту": чи є в них місце педагогіці? [Текст] / Л. Хоружа //
Хоружа, Л.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - N 6. - С. 30-39. - Бібліогр.: с. 38. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2016/6)
Ключові слова: педагогіка -- педагогика -- галузь знань -- отрасль знаний -- міждисциплінарність -- междисциплинарность -- педагогічні закономірності -- педагогические закономерности -- ціннісно-смислові орієнтири -- ценностно-смысловые ориентиры -- педагогіка дозвілля -- педагогика досуга --
Анотація:
Актуалізується проблема вилучення педагогіки та педагогічної підготовки фахівця з нового "Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти". Не погоджуючись із ситуацією, що склалася, автор розмірковує про роль і значення педагогічної науки в сучасному суспільстві, розглядає питання розширення її предметної сфери, оновлення методології, змісту та інструментарію відповідно до нових викликів та освітніх запитів.
Актуализируется проблема изъятия педагогики и педагогической подготовки специалиста из нового "Перечня областей знаний и специальностей, по которым осуществляется подготовка соискателей высшего образования". Не соглашаясь с ситуацией, автор размышляет о роли и значении педагогической науки в современном обществе, рассматривает вопрос расширения ее предметной области, обновления методологии, содержания и инструментария в соответствии с новыми вызовами и образовательных запросов.
(Шифр в БД В537811/2016/6)
УДК | |
37.014.5:37.015 | |
37.014.5 | |
37.015 |
Ключові слова: педагогіка -- педагогика -- галузь знань -- отрасль знаний -- міждисциплінарність -- междисциплинарность -- педагогічні закономірності -- педагогические закономерности -- ціннісно-смислові орієнтири -- ценностно-смысловые ориентиры -- педагогіка дозвілля -- педагогика досуга --
Анотація:
Актуалізується проблема вилучення педагогіки та педагогічної підготовки фахівця з нового "Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти". Не погоджуючись із ситуацією, що склалася, автор розмірковує про роль і значення педагогічної науки в сучасному суспільстві, розглядає питання розширення її предметної сфери, оновлення методології, змісту та інструментарію відповідно до нових викликів та освітніх запитів.
Актуализируется проблема изъятия педагогики и педагогической подготовки специалиста из нового "Перечня областей знаний и специальностей, по которым осуществляется подготовка соискателей высшего образования". Не соглашаясь с ситуацией, автор размышляет о роли и значении педагогической науки в современном обществе, рассматривает вопрос расширения ее предметной области, обновления методологии, содержания и инструментария в соответствии с новыми вызовами и образовательных запросов.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|