
>
316.477+[378.6:63]
Кучер, А.Формування вмінь професійного спілкування студентів агроекономічного профілю [Текст] / А. Кучер //
Кучер, А.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - N 6. - С. 97-107. - Бібліогр.: с. 106-107. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2016/6)
Ключові слова: професійне спілкування -- профессиональное общение -- економіст-аграрник -- экономист-аграрник -- уміння професійного спілкування -- умение профессионального общения -- психолого-педагогічні умови -- психолого-педагогические условия -- концептуальна модель -- концептуальная модель --
Анотація:
Обґрунтовано комплекс умінь професійного спілкування фахівця агроекологічного профілю, виявлено й обґрунтовано психолого-педагогічні умови формування цих умінь. Розроблено концептуальну модель формування умінь професійного спілкування студентів агроекономічного профілю на засадах рефлексивно-діяльнісного, діалогічного, ситуаційно-рольового й комунікативного підходів.
Обоснован комплекс умений профессионального общения специалиста агроэкологического профиля, обнаружены и обоснованы психолого-педагогические условия формирования этих умений. Разработана концептуальная модель формирования умений профессионального общения студентов агроэкономического профиля на основе рефлексивно-деятельностного, диалогического, ситуационно-ролевого и коммуникативного подходов.
(Шифр в БД В537811/2016/6)
УДК | |
316.477+[378.6:63] | |
316.477 | |
378.6 | |
63 |
Ключові слова: професійне спілкування -- профессиональное общение -- економіст-аграрник -- экономист-аграрник -- уміння професійного спілкування -- умение профессионального общения -- психолого-педагогічні умови -- психолого-педагогические условия -- концептуальна модель -- концептуальная модель --
Анотація:
Обґрунтовано комплекс умінь професійного спілкування фахівця агроекологічного профілю, виявлено й обґрунтовано психолого-педагогічні умови формування цих умінь. Розроблено концептуальну модель формування умінь професійного спілкування студентів агроекономічного профілю на засадах рефлексивно-діяльнісного, діалогічного, ситуаційно-рольового й комунікативного підходів.
Обоснован комплекс умений профессионального общения специалиста агроэкологического профиля, обнаружены и обоснованы психолого-педагогические условия формирования этих умений. Разработана концептуальная модель формирования умений профессионального общения студентов агроэкономического профиля на основе рефлексивно-деятельностного, диалогического, ситуационно-ролевого и коммуникативного подходов.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|