
>
Совершенствование метода оценки надежности тормозной системы колесной машины [Текст] / А. С. Полянский [та ін.] //
Інженерія природокористування . - 2015. - № 1(3). - С. 12-15..
(Шифр в БД І238504/2015/1)
Ключові слова: метод -- надежность -- надійність -- тормозная система -- гальмова система -- шарнирно-сочлененная система -- шарнірно-зчленована система --
Анотація:
Надійна робота гальмівних систем колісних машин впливає на їх стійкість, що проявляється відсутністю схильності до заносу при гальмуванні і можливістю зупинитися за мінімально можливий час. Запропоновано удосконалений метод оцінки надійності гальмівної системи шарнірно-зчленованої колісної машини з використанням методу парціальних прискорень. Розглянуто схему сил, діючих на шарнірно-зчленовану колісну машину при гальмуванні з незаблокованими колесами, за умови можливого складання її секцій. Отримано критерій у вигляді кутового прискорення в площині дороги ωz , за величиною і знаком якого можна судити про відмову гальмівних механізмів. При гальмуванні з працездатними гальмівними механізмами ωz ≤ 0 (стабілізуюче парціальне кутове прискорення буде перевищувати збурююче парціальне кутове прискорення) колісна машина буде володіти запасом стійкості. При досягненні ωz 0 машина стане нестійкою, що може свідчити про неправильну роботу гальмівної системи. Критерій враховує сучасний рівень розвитку колісних машин, що дозволяє створити гальмівне управління, в якому розподіл гальмівних сил між осями здійснюється відповідно до розподілу нормальних реакцій дороги. Отримані результати можуть бути використані при проектуванні, виробництві та експлуатації шарнірно-зчленованих колісних машин.
Додаткові точки доступу:
Полянский, Александр Сергеевич
Дубинин, Е. А.
Клец, Д. М.
Задорожняя, В. В.
(Шифр в БД І238504/2015/1)
Ключові слова: метод -- надежность -- надійність -- тормозная система -- гальмова система -- шарнирно-сочлененная система -- шарнірно-зчленована система --
Анотація:
Надійна робота гальмівних систем колісних машин впливає на їх стійкість, що проявляється відсутністю схильності до заносу при гальмуванні і можливістю зупинитися за мінімально можливий час. Запропоновано удосконалений метод оцінки надійності гальмівної системи шарнірно-зчленованої колісної машини з використанням методу парціальних прискорень. Розглянуто схему сил, діючих на шарнірно-зчленовану колісну машину при гальмуванні з незаблокованими колесами, за умови можливого складання її секцій. Отримано критерій у вигляді кутового прискорення в площині дороги ωz , за величиною і знаком якого можна судити про відмову гальмівних механізмів. При гальмуванні з працездатними гальмівними механізмами ωz ≤ 0 (стабілізуюче парціальне кутове прискорення буде перевищувати збурююче парціальне кутове прискорення) колісна машина буде володіти запасом стійкості. При досягненні ωz 0 машина стане нестійкою, що може свідчити про неправильну роботу гальмівної системи. Критерій враховує сучасний рівень розвитку колісних машин, що дозволяє створити гальмівне управління, в якому розподіл гальмівних сил між осями здійснюється відповідно до розподілу нормальних реакцій дороги. Отримані результати можуть бути використані при проектуванні, виробництві та експлуатації шарнірно-зчленованих колісних машин.
Додаткові точки доступу:
Полянский, Александр Сергеевич
Дубинин, Е. А.
Клец, Д. М.
Задорожняя, В. В.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Сторінка статті | |
2 | Повний текст статті |