004.81:159.953.5:37.046.16
Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: європейський досвід [Текст] / М. Нестерова //
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - . - N 1. - С. 37-41. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2016/1)
УДК
004.81:159.953.5:37.046.16
004.81
159.953.5
37.046.16

Ключові слова: вища освіта -- высшее образование -- когнітивні технології -- когнитивные технологии -- соціальна згуртованість -- социальная сплоченность -- трансверсальні компетенції -- трансверсальные компетенции --
Анотація:
Окрім упровадження принципів інклюзії, рівності в освіті, важливим фактором, що сприяє покращенню соціальної згуртованості, стабільності та єдності суспільства, є розвиток за допомогою освітніх когнітивних технологій трансверсальних компетенцій. Саме вони створюють умови для громадянського, публічного діалогу, ненасильницького типу комунікацій. Ці "навички ХХІ століття" є надзвичайно актуальними не тільки й не стільки для європейського суспільства, а й для нашої країни.
Кроме внедрения принципов инклюзии, равенства в образовании, важным фактором, способствующим улучшению социальной сплоченности, стабильности и единства общества, является развитие с помощью образовательных когнитивных технологий трансверсальных компетенций. Именно они создают условия для гражданского, публичного диалога, ненасильственного типа коммуникаций. Эти "навыки XXI века" чрезвычайно актуальны не только и не столько для европейского общества, но и для нашей страны.