
>
004.81:159.953.5:37.046.16
Нестерова, М.Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: європейський досвід [Текст] / М. Нестерова //
Нестерова, М.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2016. - N 1. - С. 37-41. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2016/1)
Ключові слова: вища освіта -- высшее образование -- когнітивні технології -- когнитивные технологии -- соціальна згуртованість -- социальная сплоченность -- трансверсальні компетенції -- трансверсальные компетенции --
Анотація:
Окрім упровадження принципів інклюзії, рівності в освіті, важливим фактором, що сприяє покращенню соціальної згуртованості, стабільності та єдності суспільства, є розвиток за допомогою освітніх когнітивних технологій трансверсальних компетенцій. Саме вони створюють умови для громадянського, публічного діалогу, ненасильницького типу комунікацій. Ці "навички ХХІ століття" є надзвичайно актуальними не тільки й не стільки для європейського суспільства, а й для нашої країни.
Кроме внедрения принципов инклюзии, равенства в образовании, важным фактором, способствующим улучшению социальной сплоченности, стабильности и единства общества, является развитие с помощью образовательных когнитивных технологий трансверсальных компетенций. Именно они создают условия для гражданского, публичного диалога, ненасильственного типа коммуникаций. Эти "навыки XXI века" чрезвычайно актуальны не только и не столько для европейского общества, но и для нашей страны.
(Шифр в БД В892366/2016/1)
УДК | |
004.81:159.953.5:37.046.16 | |
004.81 | |
159.953.5 | |
37.046.16 |
Ключові слова: вища освіта -- высшее образование -- когнітивні технології -- когнитивные технологии -- соціальна згуртованість -- социальная сплоченность -- трансверсальні компетенції -- трансверсальные компетенции --
Анотація:
Окрім упровадження принципів інклюзії, рівності в освіті, важливим фактором, що сприяє покращенню соціальної згуртованості, стабільності та єдності суспільства, є розвиток за допомогою освітніх когнітивних технологій трансверсальних компетенцій. Саме вони створюють умови для громадянського, публічного діалогу, ненасильницького типу комунікацій. Ці "навички ХХІ століття" є надзвичайно актуальними не тільки й не стільки для європейського суспільства, а й для нашої країни.
Кроме внедрения принципов инклюзии, равенства в образовании, важным фактором, способствующим улучшению социальной сплоченности, стабильности и единства общества, является развитие с помощью образовательных когнитивных технологий трансверсальных компетенций. Именно они создают условия для гражданского, публичного диалога, ненасильственного типа коммуникаций. Эти "навыки XXI века" чрезвычайно актуальны не только и не столько для европейского общества, но и для нашей страны.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|