
>
Зозульов, О.Функционально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії [Текст] / О. Зозульов, Т. Царьова //
Зозульов, О.
Маркетинг в Україні. - 2018. - N 3. - С. 47-54.. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1606-3732.
(Шифр в БД М600283/2018/3)
Ключові слова: конкурентоспроможність товару -- конкурентоспособность товара -- маркетингові моделі товару -- маркетинговые модели товара -- функціонально-структурна модель товару -- функционально-структурная модель товара -- стрес-аналіз бізнесу -- стресс-анализ бизнеса -- товарна політика -- товарная политика --
Додаткові точки доступу:
Царьова, Т.
(Шифр в БД М600283/2018/3)
Ключові слова: конкурентоспроможність товару -- конкурентоспособность товара -- маркетингові моделі товару -- маркетинговые модели товара -- функціонально-структурна модель товару -- функционально-структурная модель товара -- стрес-аналіз бізнесу -- стресс-анализ бизнеса -- товарна політика -- товарная политика --
Додаткові точки доступу:
Царьова, Т.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|