
>
65.290-2
Шостак, Л.Маркетинг як інструмент експансії національного господарства у світовому економічному просторі [Текст] / Л. Шостак //
Шостак, Л.
Економіка України : політико-економ. журн. - 2007. - № 2. - С. 74-84. - ISSN 0131-775X.
(Шифр в БД Е597273/2007/2)
Анотація:
Транснаціональні корпорації. Інвестиційний імідж деяких держав. Умови, що визначають інвестиційну привабливість економічного простору.
(Шифр в БД Е597273/2007/2)
Анотація:
Транснаціональні корпорації. Інвестиційний імідж деяких держав. Умови, що визначають інвестиційну привабливість економічного простору.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|