
>
159.923.2
Кірейчева, Є.Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на я-концепцію майбутнього вчителя [Текст] / Є. Кірейчева //
Кірейчева, Є.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2012. - N 3. - С. 96-100. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2012/3)
Ключові слова: тренінг -- тренинг -- соціально-психологічний тренінг -- социально-психологический тренинг -- я-концепція -- я-концепция -- я-концепція майбутнього вчителя -- я-концепция будущего учителя --
Анотація:
Теоретично обгрунтовано ефективність соціально-психологічного тренінгу як методу розвитку Я-концепції майбутніх учителів. Розглянуто поняття "тренінг", "соціально-психологічний тренінг", "Я-концепція", "Я-концепція майбутнього вчителя". Проаналізовано критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя.
Теоретически обоснована эффективность социально-психологического тренинга как метода развития Я-концепции будущих учителей. Рассмотрены понятия "тренинг", "социально-психологический тренинг", "Я-концепция", "Я-концепция будущего учителя". Проанализированы критерии эффективности влияния социально-психологического тренинга на Я-концепцию будущего учителя.
(Шифр в БД В892366/2012/3)
УДК | |
159.923.2 |
Ключові слова: тренінг -- тренинг -- соціально-психологічний тренінг -- социально-психологический тренинг -- я-концепція -- я-концепция -- я-концепція майбутнього вчителя -- я-концепция будущего учителя --
Анотація:
Теоретично обгрунтовано ефективність соціально-психологічного тренінгу як методу розвитку Я-концепції майбутніх учителів. Розглянуто поняття "тренінг", "соціально-психологічний тренінг", "Я-концепція", "Я-концепція майбутнього вчителя". Проаналізовано критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя.
Теоретически обоснована эффективность социально-психологического тренинга как метода развития Я-концепции будущих учителей. Рассмотрены понятия "тренинг", "социально-психологический тренинг", "Я-концепция", "Я-концепция будущего учителя". Проанализированы критерии эффективности влияния социально-психологического тренинга на Я-концепцию будущего учителя.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|