
>
37.015.31:172.13
Куліненко, Л.Освіта як чинник формування громадських якостей особистості [Текст] / Л. Куліненко //
Куліненко, Л.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2013. - N 2. - С. 33-39. - Бібліогр.: с. 38-39.
(Шифр в БД В892366/2013/2)
Ключові слова: человек -- личность -- образование -- культура -- гражданское воспитание -- людина -- особистість -- освіта -- громадянське виховання --
Анотація:
Осуществлен анализ актуальных проблем образования как фактора формирования гражданских качеств личности, феномена образования как воспитания; исследован статус воспитания в системе педагогического процесса, выделены основные функции и направления воспитания в системе педагогического процесса, выделены основные функции и направления воспитания в системе образования. Фундаментельным принципом исследования является признание глубинного, смыслообразующего единства образования и воспитания, что обеспечивает гуманистическую направленность развития образовательной системы в целом, а также человекоцентричные характеристики учебно-воспитательного процесса в каждом учебном заведении.
Здійснено аналіз актуальних проблем освіти як чинника формування громадянських якостей особистості, феномену освіти як виховання; досліджений статус виховання в системі педагогічного процесу, виділені основні функції та напрямки виховання в системі педагогічного процесу, виділені основні функції та напрямки виховання в системі освіти. Фундаментельним принципом дослідження є визнання глибинної, змістоутворюючої єдності освіти і виховання, що забезпечує гуманістичну спрямованість розвитку освітньої системи в цілому, а також людиноцентричні характеристики навчально-виховного процесу в кожному навчальному закладі.
(Шифр в БД В892366/2013/2)
УДК | |
37.015.31:172.13 | |
37.015.31 | |
172.13 |
Ключові слова: человек -- личность -- образование -- культура -- гражданское воспитание -- людина -- особистість -- освіта -- громадянське виховання --
Анотація:
Осуществлен анализ актуальных проблем образования как фактора формирования гражданских качеств личности, феномена образования как воспитания; исследован статус воспитания в системе педагогического процесса, выделены основные функции и направления воспитания в системе педагогического процесса, выделены основные функции и направления воспитания в системе образования. Фундаментельным принципом исследования является признание глубинного, смыслообразующего единства образования и воспитания, что обеспечивает гуманистическую направленность развития образовательной системы в целом, а также человекоцентричные характеристики учебно-воспитательного процесса в каждом учебном заведении.
Здійснено аналіз актуальних проблем освіти як чинника формування громадянських якостей особистості, феномену освіти як виховання; досліджений статус виховання в системі педагогічного процесу, виділені основні функції та напрямки виховання в системі педагогічного процесу, виділені основні функції та напрямки виховання в системі освіти. Фундаментельним принципом дослідження є визнання глибинної, змістоутворюючої єдності освіти і виховання, що забезпечує гуманістичну спрямованість розвитку освітньої системи в цілому, а також людиноцентричні характеристики навчально-виховного процесу в кожному навчальному закладі.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|