
>
378.4
Андрущенко, В.Університетська освіта: тенденції змін [Текст] / В. Андрущенко //
Андрущенко, В.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2012. - N 2. - С. 5-15. - Бібліогр.: с. 14-15.
(Шифр в БД В892366/2012/2)
Ключові слова: людина -- освіта -- культура -- університет -- навчання -- виховання -- тенденції змін -- человек -- образование -- университет -- обучение -- воспитание -- тенденции изменений --
Анотація:
Аналізуються природа й обставини, умови та напрями сучасних суспільних змін, зокрема, процеси, які обумовлюють актуалізацію інтелекту як стратегічного ресурсу розвитку цивілізації, а також відповідні тенденції у розвитку університетів як головних осередків освіти і науки; підкреслюється, що, як центри новітнього знання і зосередження інтелекту, університети не тільки не втрачають своєї історично сформованої ролі, але й посилюють її; зміни торкаються не історичної місії університетів, а конкретного змісту, форм організації та технологій навчання.
Анализируются природа и обстоятельства, условия и направления современных общественных перемен, в том числе процессы, которые актуализируют интеллект как стратегический ресурс развития цивилизации а также соответственные тенденции в развитии университетов как главных центров образования и науки; подчеркиваеться, что как центры новейшего знания и средоточия интеллекта, университеты не только не теряют свою исторически сформированную роль, но и усиливают ее; перемены касаются не исторической миссии университетов, а конкретного содержания, форм организации и технологий обучения.
(Шифр в БД В892366/2012/2)
УДК | |
378.4 |
Ключові слова: людина -- освіта -- культура -- університет -- навчання -- виховання -- тенденції змін -- человек -- образование -- университет -- обучение -- воспитание -- тенденции изменений --
Анотація:
Аналізуються природа й обставини, умови та напрями сучасних суспільних змін, зокрема, процеси, які обумовлюють актуалізацію інтелекту як стратегічного ресурсу розвитку цивілізації, а також відповідні тенденції у розвитку університетів як головних осередків освіти і науки; підкреслюється, що, як центри новітнього знання і зосередження інтелекту, університети не тільки не втрачають своєї історично сформованої ролі, але й посилюють її; зміни торкаються не історичної місії університетів, а конкретного змісту, форм організації та технологій навчання.
Анализируются природа и обстоятельства, условия и направления современных общественных перемен, в том числе процессы, которые актуализируют интеллект как стратегический ресурс развития цивилизации а также соответственные тенденции в развитии университетов как главных центров образования и науки; подчеркиваеться, что как центры новейшего знания и средоточия интеллекта, университеты не только не теряют свою исторически сформированную роль, но и усиливают ее; перемены касаются не исторической миссии университетов, а конкретного содержания, форм организации и технологий обучения.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|