
>
Щирін, Ю.Як почути рівень задоволености клієнта? (Унікальна методика ALADIS© компанії AIM в дії) [Текст] / Ю. Щирін, О. Черненко //
Щирін, Ю.
Маркетинг в Україні. - 2018. - N 3. - С. 28-30.. - ISSN 1606-3732.
(Шифр в БД М600283/2018/3)
Ключові слова: управління досвідом клієнта -- управление опытом клиента -- респонденти -- недоліки -- недостатки -- претензії -- претензии -- пожелания -- пожелания --
Додаткові точки доступу:
Черненко, О.
(Шифр в БД М600283/2018/3)
Ключові слова: управління досвідом клієнта -- управление опытом клиента -- респонденти -- недоліки -- недостатки -- претензії -- претензии -- пожелания -- пожелания --
Додаткові точки доступу:
Черненко, О.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|