
>
631.3:339.138
Смирнов, А. В.Маркетинг формирует предпочтения потребителя сельхозтехники [Текст] / А. В. Смирнов //
Смирнов, А. В.
Сел. механизатор : науч.-попул. произв. журн. - 2011. - N9. - С. 16-17. - Библиогр. в конце ст. - ISSN 0131-7393.
(Шифр в БД С344786/2011/9)
Рубрики:
Экономика
Економіка
Росія
Россия
Ключові слова: маркетинговое воздействие -- формирование потребителя -- сельскохозяйственная техника -- фирменное обучение -- взаимодействие с аграрными учебными заведениями -- маркетинговий вплив -- формування споживача -- сільськогосподарська техніка -- фірмове навчання -- взаємодія з аграрними освітніми закладами --
Анотація:
Исследования показали, что для расширения рынка продукции сельхозмашиностроительных предприятий и повышения эффективности продаж продавцам сельскохозяйственной техники рекомендуется доводить информацию о производимых (поставляемых) машинах через независимые источники информации, среди которых наиболее объективными являются учреждения науки и образования.
Дослідження виявили, що для розширення ринку продукції сільгоспмашинобудівних підприємств та підвищення ефективності продажів продавцями сільськогосподарської техніки рекомендується доводити інформацію про вироблені машини через незалежні джерела інформації, серед яких найоб’єктивнішими є установи науки та освіти.
(Шифр в БД С344786/2011/9)
УДК | |
631.3:339.138 | |
631.3 | |
339.138 |
Рубрики:
Экономика
Економіка
Росія
Россия
Ключові слова: маркетинговое воздействие -- формирование потребителя -- сельскохозяйственная техника -- фирменное обучение -- взаимодействие с аграрными учебными заведениями -- маркетинговий вплив -- формування споживача -- сільськогосподарська техніка -- фірмове навчання -- взаємодія з аграрними освітніми закладами --
Анотація:
Исследования показали, что для расширения рынка продукции сельхозмашиностроительных предприятий и повышения эффективности продаж продавцам сельскохозяйственной техники рекомендуется доводить информацию о производимых (поставляемых) машинах через независимые источники информации, среди которых наиболее объективными являются учреждения науки и образования.
Дослідження виявили, що для розширення ринку продукції сільгоспмашинобудівних підприємств та підвищення ефективності продажів продавцями сільськогосподарської техніки рекомендується доводити інформацію про вироблені машини через незалежні джерела інформації, серед яких найоб’єктивнішими є установи науки та освіти.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|