378.1
Іміджева привабливість вищих навчальних закладів як фактор нецінової конкуренції на ринку освітніх послуг [Текст] / О. Раєвнєва //
Вища школа : науково-практичне видання. - . - N 9/10. - С. 109-126. - Бібліогр.: с. 124-125. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2015/9/10)
УДК
378.1

Ключові слова: автономність вищих навчальних закладів -- автономность высших учебных заведений -- іміджева привабливість внз -- имиджевая привлекательность вуз -- конкурентоспроможність внз -- конкурентоспособность вуз -- система управління іміджевою привабливістю -- система управления имиджевой привлекательностью --
Анотація:
Доведено, що іміджева привабливість є частиною загальної привабливості ВНЗ та формується і підтримується у межах іміджевої політики університету. На підставі застосування кібернитичного підходу розроблено схему системи управління іміджевою привабливістю ВНЗ. Подальші розробки цієї проблематики мають бути спрямовані на формування паспорта іміджевої політики ВНЗ та внутрішньокорпоративної системи гармонійного функціонування складових іміджевої привабливості університету.
Доказано, что имиджевая привлекательность является частью общей привлекательности вуза, которая формируется и поддерживается в пределах имиджевой политики университета. На основании применения кибернетического подхода разработана схема системы управления имиджевой привлекательностью вуза. Дальнейшие разработки этой проблематики должны быть направлены на формирование паспорта имиджевой политики вузов и разработку внутрикорпоративной системы гармоничного функционирования составляющих имиджевой привлекательности университета.