330.356.3
Стратегії брендингу як чинник ефективності бізнес-моделі підприємства та успішної капіталізації попиту цільових сегментів ринку [Текст] / М. Ф. Шпір //
АгроСвіт : інформ.- аналіт. журн. - . - N 12. - С. 19-22. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД А220149/2010/12)
УДК
330.356.3

Анотація:
Опрацьовано моделі та методичні інструменти ефективного маркетингового забезпечення сталого розвитку систем господарювання, особливості включення результатів брендингу до розрахункових схем економічної політики.
Проработаны модели и методические инструменты эффективного маркетингового обеспечения устойчивого развития систем хозяйствования, особенности включения результатов брендинга в расчетные схемы экономической политики.