
>
330.356.3
Шпір, М. Ф.Стратегії брендингу як чинник ефективності бізнес-моделі підприємства та успішної капіталізації попиту цільових сегментів ринку [Текст] / М. Ф. Шпір //
Шпір, М. Ф.
АгроСвіт : інформ.- аналіт. журн. - 2010. - N 12. - С. 19-22. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД А220149/2010/12)
Анотація:
Опрацьовано моделі та методичні інструменти ефективного маркетингового забезпечення сталого розвитку систем господарювання, особливості включення результатів брендингу до розрахункових схем економічної політики.
Проработаны модели и методические инструменты эффективного маркетингового обеспечения устойчивого развития систем хозяйствования, особенности включения результатов брендинга в расчетные схемы экономической политики.
(Шифр в БД А220149/2010/12)
УДК | |
330.356.3 |
Анотація:
Опрацьовано моделі та методичні інструменти ефективного маркетингового забезпечення сталого розвитку систем господарювання, особливості включення результатів брендингу до розрахункових схем економічної політики.
Проработаны модели и методические инструменты эффективного маркетингового обеспечения устойчивого развития систем хозяйствования, особенности включения результатов брендинга в расчетные схемы экономической политики.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|