
>
[37.091.3+37.02]:378
Марьин, С.Подходы к обучению в гуманитарном образовании [Текст] / С. Марьин, М. Коноплянник //
Марьин, С.
Новий колегіум : наук. інформ. журн. - 2015. - № 1. - С. 9-13. - Библиогр. в конце ст. 12-13. - ISSN 1562-529X.
(Шифр в БД Н950728/2015/1)
Ключові слова: підходи до освіти -- подходы к образованию -- навчання -- обучение -- гуманітарна освіта -- гуманитарное образование -- андрагогічний підхід -- андрагогический подход -- технологічний підхід -- технологический подход -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- імітаційно-ігровий підхід -- имитационно-игровой подход -- модульний підхід -- модульный подход --
Анотація:
На основі проведеного дослідження виділені декілька з підходів в гуманітарній освіті і описані їх особливості. Показано, що навчання, крім іншого, залежить і від кількості студентів у групі. Розглянуто роль викладача в самому процесі. Виділений найефективніший підхід для гуманітарної освіти з поясненням його переваги перед іншими підходами.
На основе проведенного исследования выделены несколько из подходов в гуманитарном образовании и описаны их особенности. Показано, что обучение, помимо прочего, зависит и от количества студентов в группе. Рассмотрена роль преподавателя в самом процессе. Выделен самый эффективный подход для гуманитарного образования с объяснением его преимущества перед другими подходами.
Додаткові точки доступу:
Коноплянник, М.
(Шифр в БД Н950728/2015/1)
УДК | |
[37.091.3+37.02]:378 | |
37.091.3 | |
37.02 | |
378 |
Ключові слова: підходи до освіти -- подходы к образованию -- навчання -- обучение -- гуманітарна освіта -- гуманитарное образование -- андрагогічний підхід -- андрагогический подход -- технологічний підхід -- технологический подход -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- імітаційно-ігровий підхід -- имитационно-игровой подход -- модульний підхід -- модульный подход --
Анотація:
На основі проведеного дослідження виділені декілька з підходів в гуманітарній освіті і описані їх особливості. Показано, що навчання, крім іншого, залежить і від кількості студентів у групі. Розглянуто роль викладача в самому процесі. Виділений найефективніший підхід для гуманітарної освіти з поясненням його переваги перед іншими підходами.
На основе проведенного исследования выделены несколько из подходов в гуманитарном образовании и описаны их особенности. Показано, что обучение, помимо прочего, зависит и от количества студентов в группе. Рассмотрена роль преподавателя в самом процессе. Выделен самый эффективный подход для гуманитарного образования с объяснением его преимущества перед другими подходами.
Додаткові точки доступу:
Коноплянник, М.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|