
>
65.9(4УКР)321-2
Ларіна, Я. С.Дослідження чинників макросередовища як передумова обгрунтування маркетингових стратегій підприємств АПК / Я. С. Ларіна //
Ларіна, Я. С.
АгроСвіт : Науково-рактичний журнал. - 2007. - N1. - С. 20-23.
(Шифр в БД А220149/2007/1)
Ключові слова: економіка -- экономика -- маркетинг в АПК --
Анотація:
У статті обгрунтовано підходи до аналізу чинників маркетингового макросередовища в контексті їх впливу на формування маркетингових стратегій підприємств АПК.
(Шифр в БД А220149/2007/1)
Ключові слова: економіка -- экономика -- маркетинг в АПК --
Анотація:
У статті обгрунтовано підходи до аналізу чинників маркетингового макросередовища в контексті їх впливу на формування маркетингових стратегій підприємств АПК.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|