
>
338.43:[338.5:633.73](597)
Суан, НгуенПовышение роли производителей в цепочке создания стоимости кофе провинции Даклак Республики Вьетнам [Текст] / Нгуен Суан //
Суан, Нгуен
Международ. с.-х. журн. : науч.-произв. журн. о достижениях мировой науки и практики в АПК. - 2013. - N 4. - С. 28-31. - Библиогр. в конце ст..
(Шифр в БД М314701/2013/4)
Ключові слова: стоимость кофе -- прибавочный продукт -- фермерские хозяйства -- модель кооперации -- вартість кофе -- додатковий продукт -- фермерські господарства -- модель кооперації --
Анотація:
В результате анкетирования производителей кофе и изучения каналов движения продукции в провинции Даклак были выявлены проблемы справедливого распределения прибавочного продукта между участниками цепочки создания стоимости. Для решения данной проблемы предложена модель кооперации, сокращающая путь кофе от производителей до конечного рынка.
У результаті анкетування виробників кави та вивчення каналів руху продукції в провінції Даклак були виявлені проблеми справедливого розподілу додаткового продукту між учасниками ланцюжка створення вартості. Для вирішення даної проблеми запропоновано модель кооперації, що скорочує шлях кави від виробників до кінцевого ринку.
(Шифр в БД М314701/2013/4)
УДК | |
338.43:[338.5:633.73](597) | |
338.43 | |
338.5 | |
633.73(597) |
Ключові слова: стоимость кофе -- прибавочный продукт -- фермерские хозяйства -- модель кооперации -- вартість кофе -- додатковий продукт -- фермерські господарства -- модель кооперації --
Анотація:
В результате анкетирования производителей кофе и изучения каналов движения продукции в провинции Даклак были выявлены проблемы справедливого распределения прибавочного продукта между участниками цепочки создания стоимости. Для решения данной проблемы предложена модель кооперации, сокращающая путь кофе от производителей до конечного рынка.
У результаті анкетування виробників кави та вивчення каналів руху продукції в провінції Даклак були виявлені проблеми справедливого розподілу додаткового продукту між учасниками ланцюжка створення вартості. Для вирішення даної проблеми запропоновано модель кооперації, що скорочує шлях кави від виробників до кінцевого ринку.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|