
>
159.937-159.9.072.59; 378.1
Фролова, Є. В.Новий метод психодіагностики стильових особливостей сприйняття та його впровадження у навчально-виховний процес ВНЗ [Текст] / Є. В. Фролова, В. М. Павленко //
Фролова, Є. В.
Нові технології навчання : наук.-метод. зб. - 2010. - № 65. - С. 13-19. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Н838688/2010/65)
Ключові слова: навчальний процес -- стиль кодування інформації -- учебный процесс -- стиль кодирования информации --
Анотація:
Розглянуто індивідуальні способи сприйняття інформації - стилі кодування інформації: візуальний, аудиальний, предметно-практичний, словесно-мовний і сенсорно-емоційний, як чинник, що забезпечує навчальну успішність студентів. Розроблено методику діагностики стилів кодування інформації та здійснено психометричне обґрунтування її застосування у дослідницькій роботі. Розроблену методику інтегровано в електронну систему підтримки навчального процесу "Студент" у вигляді компонента модуля психодіагностики та впроваджено у навчально-виховний процес "ХАІ" для щорічного моніторингу когнітивних особливостей студентів.
Рассмотрены индивидуальные способы восприятия информации - стили кодирования информации: визуальный, аудиальный, предметно-практический, словесно-языковой и сенсорно-эмоциональный, как фактор, обеспечивающий учебную успеваемость студентов. Разработана методика диагностики стилей кодирования информации и осуществлено психометрическое обоснование ее применения в исследовательской работе. Разработанная методика интегрирована в электронную систему поддержки учебного процесса "Студент" в виде компонента модуля психодиагностики и внедрена в учебно-воспитательный процесс "ХАИ" для ежегодного мониторинга когнитивных особенностей студентов.
Додаткові точки доступу:
Павленко, В. М.
(Шифр в БД Н838688/2010/65)
УДК | |
159.937-159.9.072.59; 378.1 | |
159.937 | |
159.9.072.59 | |
378.1 |
Ключові слова: навчальний процес -- стиль кодування інформації -- учебный процесс -- стиль кодирования информации --
Анотація:
Розглянуто індивідуальні способи сприйняття інформації - стилі кодування інформації: візуальний, аудиальний, предметно-практичний, словесно-мовний і сенсорно-емоційний, як чинник, що забезпечує навчальну успішність студентів. Розроблено методику діагностики стилів кодування інформації та здійснено психометричне обґрунтування її застосування у дослідницькій роботі. Розроблену методику інтегровано в електронну систему підтримки навчального процесу "Студент" у вигляді компонента модуля психодіагностики та впроваджено у навчально-виховний процес "ХАІ" для щорічного моніторингу когнітивних особливостей студентів.
Рассмотрены индивидуальные способы восприятия информации - стили кодирования информации: визуальный, аудиальный, предметно-практический, словесно-языковой и сенсорно-эмоциональный, как фактор, обеспечивающий учебную успеваемость студентов. Разработана методика диагностики стилей кодирования информации и осуществлено психометрическое обоснование ее применения в исследовательской работе. Разработанная методика интегрирована в электронную систему поддержки учебного процесса "Студент" в виде компонента модуля психодиагностики и внедрена в учебно-воспитательный процесс "ХАИ" для ежегодного мониторинга когнитивных особенностей студентов.
Додаткові точки доступу:
Павленко, В. М.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|