336
Роль інституту банківського омбудсмена у підвищенні довіри клієнтів до банків / Я. В. Котляревський, Г. О. Панасенко //
Фінанси України : наук.-теорет. та інформ.-практ. журн. М-ва фінансів України. - . - N 11. - С. 88-96. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Ф263356/2015/11)
УДК
336

Ключові слова: фінансовий ринок -- регулювання ринку -- захист прав споживачів -- скарги клієнтів -- фінансовий омбудсмен -- финансовый рынок -- регулирование рынка -- защита прав потребителя -- жалобы клиентов -- финансовый омбудсмен --
Анотація:
Досліджено актуальні питання, пов'язані зі створенням банківського омбудсмена в Україні як ефективного інструменту підвищення довіри клієнтів до банків, зокрема щодо формування нормативно-правової бази започаткування та функціонування цього інституту, відповідних рекомендацій фахівців Світового банку та експертів ООН.
Исследованы актуальные вопросы, связанные с созданием банковского омбудсмена в Украине как эффективного инструмента повышения доверия клиентов к банкам, в том числе по формированию нормативно-правовой базы создания и функционирования этого института, соответствующих рекомендаций специалистов Всемирного банка и экспертов ООН.
Додаткові точки доступу: