
>
Кириченко, К. В.Читацькі зацікавлення у Великому князівстві Литовському на початку XVI ст. та рецепція прочитаного : на матеріалі Віленського списку Хронографа 1262 р. / К. В. Кириченко //
Кириченко, К. В.
Укр. іст. журн. : наук. журн. - 2011. - N2. - С. 4-20. - ISSN 0130-5247.
(Шифр в БД У876234/2011/2)
Ключові слова: віленський список -- виленский список -- список рачинського -- список рачинского --
Анотація:
Стаття присвячена дослідженню читацьких зацікавлень у Великому князівстві Литовському початку XVI ст. Розглядаються не тільки певні інтереси читачів рукопису Віленського списку Хронографа 1262 р., але й сприйняття прочитаного та моделювання на цьому матеріалі власного історичного наративу.
Статья посвящена исследованию читательских интересов в Великом княжестве Литовском начале XVI в. Рассматриваются не только определенные интересы читателей рукописи Виленского списка Хронографа 1262 г., но и восприятие прочитанного и моделирования на этом материале собственного исторического нарратива.
(Шифр в БД У876234/2011/2)
Ключові слова: віленський список -- виленский список -- список рачинського -- список рачинского --
Анотація:
Стаття присвячена дослідженню читацьких зацікавлень у Великому князівстві Литовському початку XVI ст. Розглядаються не тільки певні інтереси читачів рукопису Віленського списку Хронографа 1262 р., але й сприйняття прочитаного та моделювання на цьому матеріалі власного історичного наративу.
Статья посвящена исследованию читательских интересов в Великом княжестве Литовском начале XVI в. Рассматриваются не только определенные интересы читателей рукописи Виленского списка Хронографа 1262 г., но и восприятие прочитанного и моделирования на этом материале собственного исторического нарратива.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|