
>
Коваленко, Т.Торговельна марка як засіб комунікації [Текст] / Т. Коваленко //
Коваленко, Т.
Теорія і практика інтелектуальної власності : наук.-практ. журн. - 2020. - N 1. - С. 29-34. - Бібліогр.: с. 33. - ISSN 2308-0361.
(Шифр в БД Т934310555/2020/1)
Ключові слова: комунікація -- коммуникация -- об’ємна торговельна марка -- объемная торговая марка -- упаковка --
(Шифр в БД Т934310555/2020/1)
Ключові слова: комунікація -- коммуникация -- об’ємна торговельна марка -- объемная торговая марка -- упаковка --
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|