
>
370.046.16:371.132.000.141
Косова, Б.Кризис образования и задача университетов и общественных наук [Текст] / Б. Косова //
Косова, Б.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2012. - N 4. - С. 25-30. - Бібліогр.: с. 29-30.
(Шифр в БД В892366/2012/4)
Ключові слова: криза освіти -- цінність освіти -- рефлективність -- університет -- соціальні науки -- гуманітарні науки -- кризис образования -- ценность образования -- рефлективность -- университет -- социальные науки -- гуманитарные науки --
Анотація:
Дано загальну характеристику кризи освіти і її виявів, розглянуто чотири періоди науково-педагогічного осмислення освіти. Розкрито зміну сенсу освіти і її ролі в суспільстві у контексті зміни цінності освіти й цінностей у сучасній освіті. Звернено увагу на рефлективність модернізації, а також можливості й роль університету і соціальних наук в епоху кризи освіти.
Дана общая характеристика кризиса образования и его проявлений, рассмотрены четыре периода научно-педагогического осмысления образования. Раскрыто изменению смысла образования и его роли в обществе в контексте изменения ценности образования и ценностей в современном образовании. Обращено внимание на рефлексивность модернизации, а также возможности и роль университета и социальных наук в эпоху кризиса образования.
(Шифр в БД В892366/2012/4)
УДК | |
370.046.16:371.132.000.141 | |
370.046.16 | |
371.132.000.141 |
Ключові слова: криза освіти -- цінність освіти -- рефлективність -- університет -- соціальні науки -- гуманітарні науки -- кризис образования -- ценность образования -- рефлективность -- университет -- социальные науки -- гуманитарные науки --
Анотація:
Дано загальну характеристику кризи освіти і її виявів, розглянуто чотири періоди науково-педагогічного осмислення освіти. Розкрито зміну сенсу освіти і її ролі в суспільстві у контексті зміни цінності освіти й цінностей у сучасній освіті. Звернено увагу на рефлективність модернізації, а також можливості й роль університету і соціальних наук в епоху кризи освіти.
Дана общая характеристика кризиса образования и его проявлений, рассмотрены четыре периода научно-педагогического осмысления образования. Раскрыто изменению смысла образования и его роли в обществе в контексте изменения ценности образования и ценностей в современном образовании. Обращено внимание на рефлексивность модернизации, а также возможности и роль университета и социальных наук в эпоху кризиса образования.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|