339.138
Маркетинг як система управління виробничо-збутовою діяльністю підприємства (на прикладі ЗАТ "Галичина") / Я. С. Янишин, Ю. П. Кашуба //
АгроСвіт : інформ.- аналіт. журн. - . - N13/14. - С. 36-38. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД А220149/2011/13/14)
УДК
339.138

Ключові слова: маркетинг -- аграрний ринок -- управління -- виробничо-збутова діяльність -- продуктовий ринок -- конкурентоздатність -- аграрный рынок -- управление -- производственно-сбытовая деятельность -- продуктовый рынок -- конкурентоспособность --
Анотація:
Розглядаються передумови та перспективи використання маркетингу у виробничо-збутовій діяльності підприємств. Вивчається результативність його впровадження на прикладі молокопереробного підприємства ЗАТ "Галичина" та пропонуються заходи для її підвищення.
Рассматриваются предпосылки и перспективы использования маркетинга в производственно-сбытовой деятельности предприятий. Изучается результативность его внедрения на примере молокоперерабатывающего предприятия ЗАТ "Галичина" и предлагаются способы ее повышения.
Додаткові точки доступу: