
>
339.138
Криворотько, Я. С.Особливості формування маркетингової стратегії в промисловому садівництві [Текст] / Я. С. Криворотько //
Криворотько, Я. С.
АгроСвіт : інформ.- аналіт. журн. - 2011. - N 1. - С. 52-56. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД А220149/2011/1)
Анотація:
Стаття присвячена дослідженню етапів формування маркетингової стратегії садівничих підприємств з врахуванням галузевих особливостей. Висвітлено розробку стратегії позиціонування, що складається з вибору стратегій маркетинг-міксу.
(Шифр в БД А220149/2011/1)
УДК | |
339.138 |
Анотація:
Стаття присвячена дослідженню етапів формування маркетингової стратегії садівничих підприємств з врахуванням галузевих особливостей. Висвітлено розробку стратегії позиціонування, що складається з вибору стратегій маркетинг-міксу.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|