
>
37.013
Москалик, Г.Феномен "освіти" у педагогічному дискурсі на межі століть [Текст] / Г. Москалик //
Москалик, Г.
Вища освіта України : Теорет. та наук.-.метод. часопис. - 2013. - N 4. - С. 38-44. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В892366/2013/4)
Ключові слова: освіта -- образование -- інноваційна педагогічна діяльність -- инновационная педагогическая деятельность -- педагогічна творчість -- педагогическое творчество --
Анотація:
Розглядається як необхідна складова соціалізації освіта на межі століть, яка має підготувати сучасну людину до життя в нових умовах шляхом інноваційної педагогічної діяльності. Педагогічний дискурс одночасно розгортається і в традиційних навчальних закладах, і в закладах нового типу. З огляду на це, у ньому наявні різні тлумачення змісту освіти, сутнісні риси якої розкриваються через її формувальну або розвивальну природу.
Рассматривается как необходимая составляющая социализации образования на рубеже веков, которая должна подготовить современного человека к жизни в новых условиях путем инновационной педагогической деятельности. Педагогический дискурс одновременно разворачивается и в традиционных учебных заведениях, и в учреждениях нового типа. Учитывая это, в нем есть разные толкования содержания образования, сущностные черты которого раскрываются через его формирующую или развивающую природу.
(Шифр в БД В892366/2013/4)
УДК | |
37.013 |
Ключові слова: освіта -- образование -- інноваційна педагогічна діяльність -- инновационная педагогическая деятельность -- педагогічна творчість -- педагогическое творчество --
Анотація:
Розглядається як необхідна складова соціалізації освіта на межі століть, яка має підготувати сучасну людину до життя в нових умовах шляхом інноваційної педагогічної діяльності. Педагогічний дискурс одночасно розгортається і в традиційних навчальних закладах, і в закладах нового типу. З огляду на це, у ньому наявні різні тлумачення змісту освіти, сутнісні риси якої розкриваються через її формувальну або розвивальну природу.
Рассматривается как необходимая составляющая социализации образования на рубеже веков, которая должна подготовить современного человека к жизни в новых условиях путем инновационной педагогической деятельности. Педагогический дискурс одновременно разворачивается и в традиционных учебных заведениях, и в учреждениях нового типа. Учитывая это, в нем есть разные толкования содержания образования, сущностные черты которого раскрываются через его формирующую или развивающую природу.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|