
>
Стецько, М. В.Залежність ціни залучення капіталу корпоративним сектором економіки від кредитних рейтингів країни / М. В. Стецько //
Стецько, М. В.
Фінанси України : наук.-теорет. та інформ.-практ. журн. М-ва фінансів України. - 2015. - N 5. - С. 92-103. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Ф263356/2015/5)
Ключові слова: кредитний (суверенний) рейтинг -- ризик країни -- витрати на капітал -- ризики -- процентні ставки -- корпоративний сектор -- кредитный (суверенный) рейтинг -- риск страны -- расходы на капитал -- риски -- процентные ставки -- корпоративный сектор --
Анотація:
У статті розглянуто актуальні питання, пов'язані із впливом низьких кредитних рейтингів України на можливості залучення капіталу корпоративним сектором економіки та на його ціну. З'ясовано, що низькі рейтинги країни та високі премії за ризики, які очікуються капіталодавцями, зумовлюють витіснення капіталу з реального сектору економіки до спекулятивного. Доведено, що суверенні рейтинги (через величину премії за ризик кладень у країну) відбиваються на рівні локальних процентних ставок, а отже, визначають витрати на капітал для корпоративного сектору. Премія за ризик країни безпосередньо впливає на величину безризикової (базової) ставки процента, а також на середню дохідність дохідність на конкретному локальному ринку. Обгрунтовано, що, змінивши параметри, котрі визначають рейтинг країни, можна зменшити її премію за ризик і, відповідно, рівень локальних процентних ставок. Підкреслено, що заходів впливу на параметри, котрі визначають рейтинг країни, доцільно вживати з боку як державних органів, так і менеджменту корпоративних підприємств. Реформи на рівні держави повинні бути зосереджені на нейтралізації макроекономічних ризиків, зокрема на поліпшенні інвестиційного клімату в країні, стабілізації макроекономічних показників. На рівні корпоративного сектору потрібно імплементувати інструменти, спрямовані на забезпечення виконання корпоративними фінансами вартісноформуючої та інформаційної функції. До таких інструментів віднесено: фінансовий контролінг, вартісноорієнтоване управління, фінансову комунікацію, сучасні методи управління ризиками.
В статье рассмотрены актуальные вопросы, связанные с влиянием низких кредитных рейтингов Украины на возможности привлечения капитала корпоративным сектором экономики и на его цену. Установлено, что низкие рейтинги страны и высокие премии за риски, которые ожидаются капиталодавцямы, обусловливают вытеснение капитала из реального сектора экономики к спекулятивному. Доказано, что суверенные рейтинги (через величину премии за риск возложенных в страну) отражаются на уровне локальных процентных ставок, а следовательно, определяют затраты на капитал для корпоративного сектора. Премия за риск страны непосредственно влияет на величину безрисковой (базовой) ставки процента, а также на среднюю доходность доходность на конкретном локальном рынке. Обосновано, что, изменив параметры, которые определяют рейтинг страны, можно уменьшить ее премию за риск и, соответственно, уровень локальных процентных ставок. Подчеркнуто, что мер воздействия на параметры, которые определяют рейтинг страны, целесообразно употреблять со стороны как государственных органов, так и менеджмента корпоративных предприятий. Реформы на уровне государства должны быть сосредоточены на нейтрализации макроэкономических рисков, в частности на улучшении инвестиционного климата в стране, стабилизации макроэкономических показателей. На уровне корпоративного сектора нужно имплементировать инструменты, направленные на обеспечение выполнения корпоративными финансами вартисноформуючои и информационной функции. К таким инструментам относится: финансовый контроллинг, вартисноориентоване управления, финансовую коммуникацию, современные методы управления рисками.
(Шифр в БД Ф263356/2015/5)
Ключові слова: кредитний (суверенний) рейтинг -- ризик країни -- витрати на капітал -- ризики -- процентні ставки -- корпоративний сектор -- кредитный (суверенный) рейтинг -- риск страны -- расходы на капитал -- риски -- процентные ставки -- корпоративный сектор --
Анотація:
У статті розглянуто актуальні питання, пов'язані із впливом низьких кредитних рейтингів України на можливості залучення капіталу корпоративним сектором економіки та на його ціну. З'ясовано, що низькі рейтинги країни та високі премії за ризики, які очікуються капіталодавцями, зумовлюють витіснення капіталу з реального сектору економіки до спекулятивного. Доведено, що суверенні рейтинги (через величину премії за ризик кладень у країну) відбиваються на рівні локальних процентних ставок, а отже, визначають витрати на капітал для корпоративного сектору. Премія за ризик країни безпосередньо впливає на величину безризикової (базової) ставки процента, а також на середню дохідність дохідність на конкретному локальному ринку. Обгрунтовано, що, змінивши параметри, котрі визначають рейтинг країни, можна зменшити її премію за ризик і, відповідно, рівень локальних процентних ставок. Підкреслено, що заходів впливу на параметри, котрі визначають рейтинг країни, доцільно вживати з боку як державних органів, так і менеджменту корпоративних підприємств. Реформи на рівні держави повинні бути зосереджені на нейтралізації макроекономічних ризиків, зокрема на поліпшенні інвестиційного клімату в країні, стабілізації макроекономічних показників. На рівні корпоративного сектору потрібно імплементувати інструменти, спрямовані на забезпечення виконання корпоративними фінансами вартісноформуючої та інформаційної функції. До таких інструментів віднесено: фінансовий контролінг, вартісноорієнтоване управління, фінансову комунікацію, сучасні методи управління ризиками.
В статье рассмотрены актуальные вопросы, связанные с влиянием низких кредитных рейтингов Украины на возможности привлечения капитала корпоративным сектором экономики и на его цену. Установлено, что низкие рейтинги страны и высокие премии за риски, которые ожидаются капиталодавцямы, обусловливают вытеснение капитала из реального сектора экономики к спекулятивному. Доказано, что суверенные рейтинги (через величину премии за риск возложенных в страну) отражаются на уровне локальных процентных ставок, а следовательно, определяют затраты на капитал для корпоративного сектора. Премия за риск страны непосредственно влияет на величину безрисковой (базовой) ставки процента, а также на среднюю доходность доходность на конкретном локальном рынке. Обосновано, что, изменив параметры, которые определяют рейтинг страны, можно уменьшить ее премию за риск и, соответственно, уровень локальных процентных ставок. Подчеркнуто, что мер воздействия на параметры, которые определяют рейтинг страны, целесообразно употреблять со стороны как государственных органов, так и менеджмента корпоративных предприятий. Реформы на уровне государства должны быть сосредоточены на нейтрализации макроэкономических рисков, в частности на улучшении инвестиционного климата в стране, стабилизации макроэкономических показателей. На уровне корпоративного сектора нужно имплементировать инструменты, направленные на обеспечение выполнения корпоративными финансами вартисноформуючои и информационной функции. К таким инструментам относится: финансовый контроллинг, вартисноориентоване управления, финансовую коммуникацию, современные методы управления рисками.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|