
>
378.147.111:004.4
Грушецький, С. М.Організація навчального процесу у ВНЗ для навчання студентів за індивідуальнимии траєкторіями [Текст] / С. М. Грушецький //
Грушецький, С. М.
Наука і методика : Зб. наук.-метод. праць. - 2010. - № 20/21. - С. 137-144. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Н018536/2010/20/21)
Ключові слова: інструментальні засоби -- инструментальные средства -- навчальне призначення -- учебное назначение -- база знань -- база знаний -- індивідуальне навчання -- индивидуальное обучение -- технології навчання -- технологии обучения -- студент -- науково-педагогічний працівник -- научно-педагогический работник --
Анотація:
У статті викладено підхід щодо організації навчального процесу у ВНЗ з використанням інтелектуальних інформаційних технологій для навчання студентів за індивідуальними траєкторіями.
В статье изложен подход к организации учебного процесса в вузе с использованием интеллектуальных информационных технологий для обучения студентов по индивидуальным траекториям.
(Шифр в БД Н018536/2010/20/21)
УДК | |
378.147.111:004.4 | |
378.147.111 | |
004.4 |
Ключові слова: інструментальні засоби -- инструментальные средства -- навчальне призначення -- учебное назначение -- база знань -- база знаний -- індивідуальне навчання -- индивидуальное обучение -- технології навчання -- технологии обучения -- студент -- науково-педагогічний працівник -- научно-педагогический работник --
Анотація:
У статті викладено підхід щодо організації навчального процесу у ВНЗ з використанням інтелектуальних інформаційних технологій для навчання студентів за індивідуальними траєкторіями.
В статье изложен подход к организации учебного процесса в вузе с использованием интеллектуальных информационных технологий для обучения студентов по индивидуальным траекториям.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|