
>
372.14
Головко, М. В.Програмоване навчання як інноваційна технологія в історії вітчизняної дидактики фізики [Текст] / М. В. Головко //
Головко, М. В.
Нові технології навчання : наук.-метод. зб. - 2010. - № 65. - С. 78-83. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Н838688/2010/65)
Анотація:
На основі історико-методичного аналізу досягнень вітчизняної дидактики фізики обґрунтовується значення програмованого навчання як ефективної педагогічної технології та його можливості в удосконаленні навчання фізиці в сучасній загальноосвітній школі.
На основе историко-методического анализа достижений отечественной дидактики физики обосновывается значение программированного обучения как эффективной педагогической технологии и его возможности в совершенствовании обучению физике в современной общеобразовательной школе.
(Шифр в БД Н838688/2010/65)
УДК | |
372.14 |
Анотація:
На основі історико-методичного аналізу досягнень вітчизняної дидактики фізики обґрунтовується значення програмованого навчання як ефективної педагогічної технології та його можливості в удосконаленні навчання фізиці в сучасній загальноосвітній школі.
На основе историко-методического анализа достижений отечественной дидактики физики обосновывается значение программированного обучения как эффективной педагогической технологии и его возможности в совершенствовании обучению физике в современной общеобразовательной школе.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|