372.14
Програмоване навчання як інноваційна технологія в історії вітчизняної дидактики фізики [Текст] / М. В. Головко //
Нові технології навчання : наук.-метод. зб. - . - № 65. - С. 78-83. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Н838688/2010/65)
УДК
372.14

Анотація:
На основі історико-методичного аналізу досягнень вітчизняної дидактики фізики обґрунтовується значення програмованого навчання як ефективної педагогічної технології та його можливості в удосконаленні навчання фізиці в сучасній загальноосвітній школі.
На основе историко-методического анализа достижений отечественной дидактики физики обосновывается значение программированного обучения как эффективной педагогической технологии и его возможности в совершенствовании обучению физике в современной общеобразовательной школе.