
>
339.138
Нехай, В. В.Управління ринком сільськогосподарської техніки на основі консолідації та прямого маркетингу / В. В. Нехай //
Нехай, В. В.
Економіка АПК : міжнар. наук.-вироб. журн. - 2015. - N 12. - С. 68-71. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Е737270/2015/12)
Ключові слова: консолідація -- прямий маркетинг -- машинобудування -- ринок -- сільськогосподарська техніка -- управління -- консолидация -- прямой маркетинг -- машиностроение -- рынок -- сельскохозяйственная техника -- управление --
Анотація:
Обґрунтована гіпотеза необхідності та доцільності застосування методу прямого маркетингу організаціями консолідованого маркетингу для розв'язання ринкових проблем підприємств сільськогосподарського машинобудування. Розроблено прийнятний для підприємств досліджуваної галузі перелік складових інформаційного забезпечення процесу дослідження ринку й закріплення на ньому, а також вказано на відповідні джерела інформації. Розроблені дієві маркетингові заходи для налагодження сталих відносин із потенційними покупцями сільгосптехніки за умов використання прямого маркетингу.
Обоснована гипотеза необходимости и целесообразности применения метода прямого маркетинга организациями консолидированного маркетинга для решения рыночных проблем предприятий сельскохозяйственного машиностроения. Разработан приемлемый для предприятий исследуемой отрасли перечень составляющих информационного обеспечения процесса исследования рынка и закрепления на нем, а также указано на соответствующие источники информации. Разработаны действенные маркетинговые мероприятия для налаживания устойчивых отношений с потенциальными покупателями сельхозтехники при использовании прямого маркетинга.
(Шифр в БД Е737270/2015/12)
УДК | |
339.138 |
Ключові слова: консолідація -- прямий маркетинг -- машинобудування -- ринок -- сільськогосподарська техніка -- управління -- консолидация -- прямой маркетинг -- машиностроение -- рынок -- сельскохозяйственная техника -- управление --
Анотація:
Обґрунтована гіпотеза необхідності та доцільності застосування методу прямого маркетингу організаціями консолідованого маркетингу для розв'язання ринкових проблем підприємств сільськогосподарського машинобудування. Розроблено прийнятний для підприємств досліджуваної галузі перелік складових інформаційного забезпечення процесу дослідження ринку й закріплення на ньому, а також вказано на відповідні джерела інформації. Розроблені дієві маркетингові заходи для налагодження сталих відносин із потенційними покупцями сільгосптехніки за умов використання прямого маркетингу.
Обоснована гипотеза необходимости и целесообразности применения метода прямого маркетинга организациями консолидированного маркетинга для решения рыночных проблем предприятий сельскохозяйственного машиностроения. Разработан приемлемый для предприятий исследуемой отрасли перечень составляющих информационного обеспечения процесса исследования рынка и закрепления на нем, а также указано на соответствующие источники информации. Разработаны действенные маркетинговые мероприятия для налаживания устойчивых отношений с потенциальными покупателями сельхозтехники при использовании прямого маркетинга.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|