
>
339.138
Суслова, Т.Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг / Т. Суслова, С. Співаковський //
Суслова, Т.
Маркетинг в Україні. - 2011. - N 1. - С. 42-45. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1606-3732.
(Шифр в БД М600283/2011/1)
Рубрики:
маркетинг
Ключові слова: маркетингова цінова політика -- туристичні послуги -- методи ціноутворення -- цінові знижки -- маркетингові дослідження -- маркетинговая ценовая политика -- туристические услуги -- методы ценообразования -- снижение цен -- маркетинговые исследования --
Анотація:
Розглянуто ставлення споживачів до цінового фактору у процесі вибору туристичних послуг, проведено сегментацію українських споживачів туристичних послуг на основі поведінкових критеріїв і проаналізовано відмінності у чутливості до ціни між різними сегментами споживачів туристичних послуг
Рассмотрено отношение потребителей к ценовому фактору в процессе выбора туристических услуг, проведено сегментацию украинских потребителей туристических услуг на основе поведенческих критериев и проанализировано отличия в чувствительности к цене между различными сегментами потребителей туристических услукг.
Додаткові точки доступу:
Співаковський, С.
(Шифр в БД М600283/2011/1)
УДК | |
339.138 |
Рубрики:
маркетинг
Ключові слова: маркетингова цінова політика -- туристичні послуги -- методи ціноутворення -- цінові знижки -- маркетингові дослідження -- маркетинговая ценовая политика -- туристические услуги -- методы ценообразования -- снижение цен -- маркетинговые исследования --
Анотація:
Розглянуто ставлення споживачів до цінового фактору у процесі вибору туристичних послуг, проведено сегментацію українських споживачів туристичних послуг на основі поведінкових критеріїв і проаналізовано відмінності у чутливості до ціни між різними сегментами споживачів туристичних послуг
Рассмотрено отношение потребителей к ценовому фактору в процессе выбора туристических услуг, проведено сегментацию украинских потребителей туристических услуг на основе поведенческих критериев и проанализировано отличия в чувствительности к цене между различными сегментами потребителей туристических услукг.
Додаткові точки доступу:
Співаковський, С.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|