
>
378
Колбіна, Т.Система педагогічних принципів формування міжкультурної комунікації студентів економічного профілю [Текст] / Т. Колбіна //
Колбіна, Т.
Новий колегіум : наук. інформ. журн. - 2010. - № 1/2. - С. 86-97. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1562-529X.
(Шифр в БД Н950728/2010/1/2)
Ключові слова: професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- міжкультурна комунікація -- межкультурная коммуникация -- міжкультурний діалог -- межкультурный диалог -- міжкультурна толерантність -- межкультурная толерантность -- педагогічна система -- педагогическая система -- технологія -- технология -- взаємодія -- взаимодействие -- суб’єкт-суб’єктні стосунки -- субъект-субъектные отношения --
Анотація:
Розглянуто теоретичні основи для визначення системи педагогічних принципів формування МКК майбутніх фахівців економічного профілю, обгрунтовано необхідність застосування факторного підходу, охарактеризовано виокремлені приниципи і надано рекомендації з їх реалізації у педагогічній практиці. Доведено, що застосування системи педагогічних принципів забезпечує створення сприятливих психолого-педагогічних умов для підготовки економістів, здатних жити і працювати в нових умовах глобалізованого світу.
Рассмотрены теоретические основы для определения системы педагогических принципов формирования МКК будущих специалистов экономического профиля, обоснована необходимость применения факторного подхода, охарактеризованы отдельные приниципы и даны рекомендации по их реализации в педагогической практике. Доказано, что применение системы педагогических принципов обеспечивает создание благоприятных психолого-педагогических условий для подготовки экономистов, способных жить и работать в новых условиях глобализирующегося мира.
(Шифр в БД Н950728/2010/1/2)
УДК | |
378 |
Ключові слова: професійна підготовка -- профессиональная подготовка -- міжкультурна комунікація -- межкультурная коммуникация -- міжкультурний діалог -- межкультурный диалог -- міжкультурна толерантність -- межкультурная толерантность -- педагогічна система -- педагогическая система -- технологія -- технология -- взаємодія -- взаимодействие -- суб’єкт-суб’єктні стосунки -- субъект-субъектные отношения --
Анотація:
Розглянуто теоретичні основи для визначення системи педагогічних принципів формування МКК майбутніх фахівців економічного профілю, обгрунтовано необхідність застосування факторного підходу, охарактеризовано виокремлені приниципи і надано рекомендації з їх реалізації у педагогічній практиці. Доведено, що застосування системи педагогічних принципів забезпечує створення сприятливих психолого-педагогічних умов для підготовки економістів, здатних жити і працювати в нових умовах глобалізованого світу.
Рассмотрены теоретические основы для определения системы педагогических принципов формирования МКК будущих специалистов экономического профиля, обоснована необходимость применения факторного подхода, охарактеризованы отдельные приниципы и даны рекомендации по их реализации в педагогической практике. Доказано, что применение системы педагогических принципов обеспечивает создание благоприятных психолого-педагогических условий для подготовки экономистов, способных жить и работать в новых условиях глобализирующегося мира.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|