
>
631.1:658.5
Гладцын, А.Управление предприятиями технического сервиса на основе маркетингового подхода [Текст] / А. Гладцын //
Гладцын, А.
Международ. с.-х. журн. : науч.-произв. журн. о достижениях мировой науки и практики в АПК. - 2010. - N 2. - С. 18-20. - Библиогр. в конце ст..
(Шифр в БД М314701/2010/2)
Ключові слова: технический сервис -- технічний сервіс -- рынок сбыта -- ринок збуту -- маркетинг -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- система агроснабжения -- система агропостачання --
Анотація:
Показано, что для эффективного развития технического сервиса сельскохозяйственной техники возникает необходимость в постоянном изучении рынка сбыта, направлении его развития, в анализе предоставляемых технических услуг и регулировании цен на них, что возможно только при становлении и развитии маркетинга в сельскохозяйственном производстве России.
Показано, що для ефективного розвитку технічного сервісу сільськогосподарської техніки виникає необхідність у постійному вивченні ринку збуту, напрямку його розвитку, в аналізі наданих технічних послуг та регулюванні цін на них, що можливо тільки при становленні і розвитку маркетингу в сільськогосподарському виробництві Росії.
(Шифр в БД М314701/2010/2)
УДК | |
631.1:658.5 | |
631.1 | |
658.5 |
Ключові слова: технический сервис -- технічний сервіс -- рынок сбыта -- ринок збуту -- маркетинг -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- система агроснабжения -- система агропостачання --
Анотація:
Показано, что для эффективного развития технического сервиса сельскохозяйственной техники возникает необходимость в постоянном изучении рынка сбыта, направлении его развития, в анализе предоставляемых технических услуг и регулировании цен на них, что возможно только при становлении и развитии маркетинга в сельскохозяйственном производстве России.
Показано, що для ефективного розвитку технічного сервісу сільськогосподарської техніки виникає необхідність у постійному вивченні ринку збуту, напрямку його розвитку, в аналізі наданих технічних послуг та регулюванні цін на них, що можливо тільки при становленні і розвитку маркетингу в сільськогосподарському виробництві Росії.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|