
>
339.137.2
Сокольська, Т. В.Маркетингові підходи щодо забезпечення якості аграрної продукції / Т. В. Сокольська //
Сокольська, Т. В.
Вісн. аграр. науки : наук.-теорет. журн. - 2009. - N 12. - С. 77-78. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД В014345/2009/12)
Анотація:
Доведено необхідність створення при Мінагрополіти України Державної агенції з агромаркетингу, що має стати органом державного управління, діяльність якої побудована в межах чітко окреслених стратегічно важливих напрямів сільськогосподарського виробництва з метою забезпечення якістої складової конкурентоспроможності вітчизняної продукції на внутрішньому і зовнішніх ринках в умовах беззбиткової діяльності товаровиробників продукції агросфери.
(Шифр в БД В014345/2009/12)
УДК | |
339.137.2 |
Анотація:
Доведено необхідність створення при Мінагрополіти України Державної агенції з агромаркетингу, що має стати органом державного управління, діяльність якої побудована в межах чітко окреслених стратегічно важливих напрямів сільськогосподарського виробництва з метою забезпечення якістої складової конкурентоспроможності вітчизняної продукції на внутрішньому і зовнішніх ринках в умовах беззбиткової діяльності товаровиробників продукції агросфери.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|