
>
Терещук, М. Я.Роль популяризации агропродовольственных продуктов в повышении конкурентоспособности польских производителей / М. Я. Терещук //
Терещук, М. Я.
Економіка АПК : міжнар. наук.-вироб. журн. - 2010. - N 7. - С. 159-163.
(Шифр в БД Е737270/2010/7)
Анотація:
Висвітлено роль популяризації агропродовольчої продукції після приєднання Польщі до Європейського Союзу. Такий фактор як ресурс конкурентоспроможності виробників продовольства поки що недооцінюють у Польщі, нехтуючи такою перевагою. Без широкої популяризації важко досягти переваг у конкуренції на ринку. Передусім - підвищення конкурентоспроможності, а вже потім збільшення обсягів продажу агропродовольчої продукції є метою популяризації.
Показана роль популяризации агропродовольственной продукции после присоединения Польши к Европейскому Союзу. Такой фактор как ресурс конкурентоспособности производителей продовольствия пока что недооценивают в Польше и пренебрегают таким преимуществом. Без широкой популяризации трудно достичь превосходящих конкурентных позиций на рынке. В первую очередь - повышение конкурентоспособности, а затем уже увеличение продаж агропродовольственной продукции является целью популяризации.
The article shows the role ofpromotion of agro-food products after Poland's accession to the European Union. This factor as a source of competitiveness offood producers has not been enough appreciated in Poland yet and the advantages have been neglected. The on going increase of competition between food producers needs intensive promotion and information activities. Without a forceful promotion it is difficult to achieve a superior competitive position in the market. First of all, an increase of competitiveness, and then an increase of sales of agro-food products is the purpose ofpromotion.
(Шифр в БД Е737270/2010/7)
Анотація:
Висвітлено роль популяризації агропродовольчої продукції після приєднання Польщі до Європейського Союзу. Такий фактор як ресурс конкурентоспроможності виробників продовольства поки що недооцінюють у Польщі, нехтуючи такою перевагою. Без широкої популяризації важко досягти переваг у конкуренції на ринку. Передусім - підвищення конкурентоспроможності, а вже потім збільшення обсягів продажу агропродовольчої продукції є метою популяризації.
Показана роль популяризации агропродовольственной продукции после присоединения Польши к Европейскому Союзу. Такой фактор как ресурс конкурентоспособности производителей продовольствия пока что недооценивают в Польше и пренебрегают таким преимуществом. Без широкой популяризации трудно достичь превосходящих конкурентных позиций на рынке. В первую очередь - повышение конкурентоспособности, а затем уже увеличение продаж агропродовольственной продукции является целью популяризации.
The article shows the role ofpromotion of agro-food products after Poland's accession to the European Union. This factor as a source of competitiveness offood producers has not been enough appreciated in Poland yet and the advantages have been neglected. The on going increase of competition between food producers needs intensive promotion and information activities. Without a forceful promotion it is difficult to achieve a superior competitive position in the market. First of all, an increase of competitiveness, and then an increase of sales of agro-food products is the purpose ofpromotion.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|