
>
37.04
Лапузіна, О.Дистанційне навчання у системі підготовки іноземних студентів [Текст] / О. Лапузіна, А. Лобода, А. Стрельченко //
Лапузіна, О.
Новий колегіум : наук. інформ. журн. - 2015. - № 2. - С. 9-11. - Бібліогр. наприкінці ст. - ISSN 1562-529X.
(Шифр в БД Н950728/2015/2)
Ключові слова: навчання -- обучение -- іноземні студенти -- иностранные студенты -- дистанційна освіта -- дистанционное обучение -- змішана система навчання -- смешанная система обучения -- психотипи студентів -- психотипы студентов -- особистісно-орієнтований підхід -- личностно-ориентированный подход -- база даних -- база данных --
Анотація:
Розглядаються особливості використання елементів дистанційної освіти при навчанні іноземних студентів в університетах України. Обґрунтована доцільність змішаної системи навчання, коли установча частина курсу, базові концепції курсу та завершальний етап разом із атестацією покладаються на очну компоненту процесу навчання, а вивчення окремих тем здійснюється дистанційно.
Рассматриваются особенности использования элементов дистанционного образования при обучении иностранных студентов в университетах Украины. Обоснована целесообразность смешанной системы обучения, когда учредительная часть курса, базовые концепции курса и завершающий этап вместе с аттестацией ложаться на очную компоненту процесса обучения, а изучение отдельных тем осуществляется дистанционно.
Додаткові точки доступу:
Лобода, А.
Стрельченко, А.
(Шифр в БД Н950728/2015/2)
УДК | |
37.04 |
Ключові слова: навчання -- обучение -- іноземні студенти -- иностранные студенты -- дистанційна освіта -- дистанционное обучение -- змішана система навчання -- смешанная система обучения -- психотипи студентів -- психотипы студентов -- особистісно-орієнтований підхід -- личностно-ориентированный подход -- база даних -- база данных --
Анотація:
Розглядаються особливості використання елементів дистанційної освіти при навчанні іноземних студентів в університетах України. Обґрунтована доцільність змішаної системи навчання, коли установча частина курсу, базові концепції курсу та завершальний етап разом із атестацією покладаються на очну компоненту процесу навчання, а вивчення окремих тем здійснюється дистанційно.
Рассматриваются особенности использования элементов дистанционного образования при обучении иностранных студентов в университетах Украины. Обоснована целесообразность смешанной системы обучения, когда учредительная часть курса, базовые концепции курса и завершающий этап вместе с аттестацией ложаться на очную компоненту процесса обучения, а изучение отдельных тем осуществляется дистанционно.
Додаткові точки доступу:
Лобода, А.
Стрельченко, А.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|