
>
Борта, А. В.Формування помольної партії при змішуванні пшениці різних класів / А. В. Борта, А. І. Яковенко, П. М. Артюшенко //
Борта, А. В.
Хранение и перераб. зерна : науч.-практ. журн. - 2013. - N 9. - С. 33-36. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Х367526/2013/9)
Ключові слова: зерно -- змішування зерна -- пшениця -- зерно -- смешивание зерна -- пшеница --
Анотація:
Робота присвячена питання змішувальної здатності зерна різних класів пшениці. З результатів експерементальних досліджень видно, що при змішуванні партій зерна пшениці низького та вищого класів спостерігається підвищення класу. Ці дані характеризують здатність пшениці бути поліпшувачем
Работа посвящена вопросу смесительной способности зерна разных классов пшеницы. Из результатов исследований видно, что присмешивании партий зерна пшеницы низкого и высшего классов наблюдается повышение класса. Эти данные характеризуют способность пшеницы быть улучшителем.
Додаткові точки доступу:
Яковенко, А.І.
Артюшенко, П.М.
(Шифр в БД Х367526/2013/9)
Ключові слова: зерно -- змішування зерна -- пшениця -- зерно -- смешивание зерна -- пшеница --
Анотація:
Робота присвячена питання змішувальної здатності зерна різних класів пшениці. З результатів експерементальних досліджень видно, що при змішуванні партій зерна пшениці низького та вищого класів спостерігається підвищення класу. Ці дані характеризують здатність пшениці бути поліпшувачем
Работа посвящена вопросу смесительной способности зерна разных классов пшеницы. Из результатов исследований видно, что присмешивании партий зерна пшеницы низкого и высшего классов наблюдается повышение класса. Эти данные характеризуют способность пшеницы быть улучшителем.
Додаткові точки доступу:
Яковенко, А.І.
Артюшенко, П.М.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|