
>
378.2:01.891.34
Рач, В.Концептуальна модель формування змісту програм з підготовки докторів філософії / В. Рач, О. Медведєва //
Рач, В.
Вища школа : науково-практичне видання. - 2015. - N 4/5. - С. 38-50. - Бібліогр.: с. 48-50. - ISSN 1682-2366.
(Шифр в БД В537811/2015/4/5)
Ключові слова: освітня складова -- образовательная составляющая -- наукова складова -- научная составляющая -- компетентність -- компетентность -- результати навчання -- результаты обучения -- багатометричне представлення -- многометричное представление --
Анотація:
Розглядається проблема необхідності дієвого інструментарію для розроблення змісту освітньо-наукових програм з підготовки доктора філософії, який би базувався на Національній рамці і кваліфікації та дозволив би навчальним закладам проявити свою унікальність та забезпечити конкурентоспроможність. Запропоновано підхід до планування змісту освітньої складової програми з підготовки доктора філософії на основі Національної рамки кваліфікації. Виявлені особливості підходу до підготовки кадрів вищої кваліфікації у межах наукової школи, викладено зміст освітньої складової програми з підготовки доктора філософії на основі Національної рамки кваліфікацій. Запропонована концептуальна модель багатометричного представлення компетентностей доктора філософії як основи планування змісту освітньої складової програми підготовки.
Рассматривается проблема необходимости действенного инструментария для разработки содержания образовательно-научных программ по подготовке доктора философии, который бы базировался на Национальной рамке и квалификации и позволил бы учебным заведениям проявить свою уникальность и обеспечить конкурентоспособность. Предложен подход к планированию содержания образовательной составляющей программы по подготовке доктора философии на основе Национальной рамки квалификации. Выявленные особенности подхода к подготовке кадров высшей квалификации в рамках научной школы, изложено содержание образовательной составляющей программы по подготовке доктора философии на основе Национальной рамки квалификаций. Предложенная концептуальная модель многометрического представления компетенций доктора философии как основы планирования содержания образовательной составляющей программы подготовки.
Додаткові точки доступу:
Медведєва, О.
(Шифр в БД В537811/2015/4/5)
УДК | |
378.2:01.891.34 | |
378.2 | |
891.34 |
Ключові слова: освітня складова -- образовательная составляющая -- наукова складова -- научная составляющая -- компетентність -- компетентность -- результати навчання -- результаты обучения -- багатометричне представлення -- многометричное представление --
Анотація:
Розглядається проблема необхідності дієвого інструментарію для розроблення змісту освітньо-наукових програм з підготовки доктора філософії, який би базувався на Національній рамці і кваліфікації та дозволив би навчальним закладам проявити свою унікальність та забезпечити конкурентоспроможність. Запропоновано підхід до планування змісту освітньої складової програми з підготовки доктора філософії на основі Національної рамки кваліфікації. Виявлені особливості підходу до підготовки кадрів вищої кваліфікації у межах наукової школи, викладено зміст освітньої складової програми з підготовки доктора філософії на основі Національної рамки кваліфікацій. Запропонована концептуальна модель багатометричного представлення компетентностей доктора філософії як основи планування змісту освітньої складової програми підготовки.
Рассматривается проблема необходимости действенного инструментария для разработки содержания образовательно-научных программ по подготовке доктора философии, который бы базировался на Национальной рамке и квалификации и позволил бы учебным заведениям проявить свою уникальность и обеспечить конкурентоспособность. Предложен подход к планированию содержания образовательной составляющей программы по подготовке доктора философии на основе Национальной рамки квалификации. Выявленные особенности подхода к подготовке кадров высшей квалификации в рамках научной школы, изложено содержание образовательной составляющей программы по подготовке доктора философии на основе Национальной рамки квалификаций. Предложенная концептуальная модель многометрического представления компетенций доктора философии как основы планирования содержания образовательной составляющей программы подготовки.
Додаткові точки доступу:
Медведєва, О.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|