
>
378.14
Мороз, Л. В.Умови адаптації студентів першого курсу до кредитно-модульної системи організації навчального процесу [Текст] / Л. В. Мороз //
Мороз, Л. В.
Нові технології навчання : наук.-метод. зб. - 2011. - № 68. - С. 169-178. - Бібліогр. наприкінці ст..
(Шифр в БД Н838688/2011/68)
Ключові слова: адаптація -- адаптация -- соціально-психологічна адаптація -- социально-психологическая адаптация -- критерії адаптації -- критерии адаптации -- умови адаптації -- условия адаптации -- кредитно-модульна система --
Анотація:
Визначено критерії внутрішньої і зовнішньої адаптації студентів до навчального процесу; завдання куратора студентської академічної групи щодо адаптації студентів. Представлено зміст залікового кредиту "Університетська освіта", метою якого є підготовка студентів до навчання в університеті відповідно до сучасних інтегрованих процесів у європейській освіті в контексті приєднання вітчизняної вищої освіти до Болонського процесу.
Определены критерии внутренней и внешней адаптации студентов к учебному процессу; задачи куратора студенческой академической группы по адаптации студентов. Представлено содержание зачетного кредита "Университетское образование", целью которого является подготовка студентов к обучению в университете в соответствии с современными интегрированными процессами в европейском образовании в контексте присоединения отечественного образования к Болонскому процессу.
(Шифр в БД Н838688/2011/68)
УДК | |
378.14 |
Ключові слова: адаптація -- адаптация -- соціально-психологічна адаптація -- социально-психологическая адаптация -- критерії адаптації -- критерии адаптации -- умови адаптації -- условия адаптации -- кредитно-модульна система --
Анотація:
Визначено критерії внутрішньої і зовнішньої адаптації студентів до навчального процесу; завдання куратора студентської академічної групи щодо адаптації студентів. Представлено зміст залікового кредиту "Університетська освіта", метою якого є підготовка студентів до навчання в університеті відповідно до сучасних інтегрованих процесів у європейській освіті в контексті приєднання вітчизняної вищої освіти до Болонського процесу.
Определены критерии внутренней и внешней адаптации студентов к учебному процессу; задачи куратора студенческой академической группы по адаптации студентов. Представлено содержание зачетного кредита "Университетское образование", целью которого является подготовка студентов к обучению в университете в соответствии с современными интегрированными процессами в европейском образовании в контексте присоединения отечественного образования к Болонскому процессу.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|